Sadece bana mı itici geliyor, sözde espirilerine yalnızca ben mi gülmüyorum Türkiye üzerinde merak ettim?
Stand up dinamiği yalnızca “seyirciyi aşağılamaya” üzerine kurulu olan bu şov, türünün tek örneği değil:Yayıncılık tarihi açısından onunla aynı günümüz dönemini paylaşan Mesut Süre ve onların eski jenerasyonları Cem Yılmaz ve Okan Bayülgen gibi...
İnsanlar;kendileri dışındaki insanların rencide edilişlerinden sizce neden bu denli haz alıyorlar, bu tarz programları izleyerek neden onlara prim sağlıyorlar?
Knk sana katılıyorum kadına mesleğiniz nedir diyor kadın polisim diyor adam hassktr diyor millet kahkaha atıyo. Lan bişey olduda benmi duymadım bu kadar yerdemi bizim mizah seviyemiz adam küfrediyor sadece lan biri bana küfretse kafa atarım insanlar kahkaha atıyor
Bu kelimeyi kullanmak istemiyorum ama adam t*ş*k muhabbeti yapmaktan başka bir şey bilmiyor😄 Sürekli aynı zırvalıklar, ben de programından hoşlanmıyorum