Cem Yılmaz'a hiç gülmüyorum, espri anlayışım mı kötü?

Bir tat Bir doku izliyorum zerre gülümseme yok hatta tebessüm bile etmedim. Espri anlayışim mi çok kötü?
Güncellemeler
+1 yıl
gülebileceğim birini önerir misinizz
Cem Yılmaz'a hiç gülmüyorum, espri anlayışım mı kötü?
Cevapla