+1 yılBu konuda sizinle aynı fikirdeyim. Cem Yılmaz Stand-Up yapıyor. Tiyatro değil. Soğuk esprileri sevenler için iyi olabilir ama bana hitap etmiyor. Özellikle seyirciyi aşağılayan tavırları ve belden aşağı esprileri bana itici geliyor.
Yaptığı filmlerin de birçoğu saçma, kalitesiz senaryo ve basitlik var.
Ama Yahşi Batı filmi bunların içinde beğenerek izlediğim tek filmdi. Bir de yardımcı oyuncu olarak rol aldığı Vizontele ve Av Mevsimi filmlerindeki oyunculuğunu beğenmiştim. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler.
Tabii ki bu görüşler beni bağlar, beğenen insanlara da saygım sonsuz.170 Yorumla
En İyi Cevaplar
Açıkcası bende çok uzun zamandır gülmüyorum. Çoğu esprisi zamanında güzeldi ama ya çok eskidi ya da komikliğini kaybetti.
Ben tolga çevik çok severim Bana kalırsa gayet başarılı ve cem den daha yetenekli ve saygılı birisi. Ben hala eski programlarından bile keyif alabiliyorum 😊30 Yorumla
Sende sorun var cem yılmaz milli servettir onun sahnesini izlediğin için şükretmelisin ha ona gülmediysen son cmylmz101 mi ne vardı adını unuttum şimdi onu izle daha modern espriler var içinde bir tat bir doku 99 da mı ne çekilmişti
78 Yorumla- +1 yıl
Bazen boş espri yapsada komikliği tiplemeleri falan baya iyi ciddi diyorum bak o adama gülmüyorsan bi problem vardır ben bu güne kadae bir sürü insandan duydum abi o adam komik değil sevmiyorum biraz bakındım ama gülmedim itici geldi bana siyen herkese izlettim hepside kahkahalar içerisinde izledi yok ya baya komikmiş diye sonlabdırdılar cfkdl
- +1 yıl
Cem Yılmaz milli servetmi kardeş sen Cem Yılmaz’dan daha komiksin ha güldüm valla
- +1 yıl
@Mersinlionur woxhfosejdhhd
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Komedi halkın eğitimsiz ya da entelektüel düzeyi düşük kesimi için yapılan bir şeydir. Bu Antik Yunan'da da böyledi, komedya ortalamanın altında ki insanlar için yapılırdı.
Mesela Recep İvedik izleyenlere bak, ve o filme hiç bir anlam veremeyenlerin eğitim ve entelektüellik düzeyi ile karşılaştır, ne demek istediğimi anlarsın.
Bana o filmiden sahneler gösterip anıra anıra gülen arkadaşların yanında ayıp olmasın diye zorla tebessüm ettiğimi hatırlıyorum :))))
Sen de eğer kendini geliştirmiş biriysen Cem Yılmaz tarzı şeyleri komik bulmuyor olabilirsin.
Ata Demirer'in talk showları biraz daha yüksek seviyelidir ama gelişmiş bir insansan pek güleceğini sanmıyorum. Ya da Gülse Birsel'in Avrupa Yakası dizisini izle youtube dan, onlar daha yüksek seviyeli yapımlardır.
Bu yazdıklarıma alınanlar olacaktır belki ama malesef gerçek bu.20 Yorumla
+1 yılBurada da toplum baskısı ön plana çıkmış. Ya bu tamamıyla zevk meselesidir. Herkes çoğunluğun komik bulduğu şeyi komik bulmak zorunda değildir. Ben de Cem Yılmaz'ın esprilerini komik bulamıyorum. Annem de Cem Yılmaz'ın esprilerini komik bulamıyor. Ya size şunu söylemek istiyorum ki bir konuda başkalarından farklı düşünmeniz sizi kötü biri yapmaz sadece onlardan farklı düşünen biri yapar ki bu da gayet doğaldır.
Yani sizin Cem Yılmaz'ın esprilerini sevmiyor olmanız sizin espri anlayışınızın kötü olduğunu göstermez.10 Yorumla
+1 yılAdam komik ancak insanları çok aşağılıyor. Bence Ata Demirer daha iyi. Böyle kendini yargılatmak cüretini veren bir soru sormana üzüldüm. Buradaki insanlar kim ki seni yargılayacak? Akbaba gibi üşüşmüşler
13 Yorumla- +1 yıl
Adamın kendisi öyle söylüyor da ondan. Bunlar da zombi gibi aynı şeyi tekrarlıyor
+1 yılİyi komedyenlerin hep zeki olduğunu düşünmüşümdür. Hazırcevaplık, gözlem, analiz, sosyal fonksiyonların hızlı çalışması gibi özellikleri olmayan insanlar komedyen olamaz. Cem Yılmaz da bizim toplumumuzu çok güzel analiz etmiş nereden nasıl bahsetmesi gerektiğini bilen bir komedyen. Esprileri de gayet güzel. Filmleri konusunda birşey diyemeyeceğim o çok ayrı bir sanat, emek fakat stand upları vs. efsanedir. Keşke yine yapsa özellikle de pandemi döneminde.
20 Yorumla
+1 yılHasan can kaya bu ara güldüğüm insan. Kendi çapında yapıyor adam
22 Yorumla- +1 yıl
Evet samimi en azından😊
+1 yılBende öyle... Bir bağlantı ekliyorum. Bu sabah oldukça samimi insanların olduğunu hatırladım, bu ülkede, henüz birbirlerine sevgi ile bakabilen, yabancılaşmamış... Lütfen Evet ya da Hayıra dikkat ediniz...:)
https://www.youtube.com/embed/9-kiOLHarBU00 YorumlaDiziler & Filmler konusunda 364 cevap paylaştı. Sahsen ben severim. Fazlasiyla da zeki bulurum.
Bel alti diyenler icinbizzat kendisinin bir gosterisinde soyle bir lafi vardi:
Senin aklinda 2 saatlik gosteriden kalan tek sey zenci pipisi ise ben ne yapayim?
Tolga Cevik iyidir.
Yilmaz Erdoganin yeni gosterisi var mi bilmiyorum, Cebimde Kelimeler izlemistim, cok iyiydi 😊00 YorumlaHerkes herşeye gülecek diye bir şey yok tabi. Ama ustalardan birisidir. Hayatında hiç gora, arog, yahşi batı vb fimlerini izlemediysen çok şey kaçırmışsın demektir. Tolga çevik vardır benim en çok sevdiğim doğal komedyenlerden. Allah ne verdiyse adam anlatıyor. İşte onun yaptığı durum komedisi. Yazılmamış, hazırlanılmamış tarz bir komedi ustasıdır. Bir an aklına gelir ve söyler. Kral adamdır tolga abi aşırı seviyorum kendisini.
00 Yorumla
+1 yılBen de öyle. Kisilik olarak da sevemiyorum kendisini. Tolgacıyım ben ya bayiliyorum o adama..
12 Yorumla- +1 yıl
Evvettt
Gizli Üye(30-35)+1 yılCem Yılmaz esprileri bana da çok hitap etmiyor mesela tek güldüğüm ateş toprak tahta sahnesiydi. Türk halkıyla yapılan röportajlar var sokak röportajları özellikle siyasi konularda olanlar çok komik
11 Yorumla
+1 yılBir tat bir doku hiç komik değil ki zaten. Cmylmz ve fundamental e çok gülmüştüm ama.
12 Yorumla- +1 yıl
Boş değil. Zevkler, renkler diyelim
Ben de gülmüyorum ve bana itici geliyor. Güldürmek onun üzerine yapışmış. Adam hoşgeldiniz diyor seyirci gülüyor. Komik gelmiyor bana. Filmleride aşırı sıkıcı geliyor.
Ben Tolga Çevik ve Ata Demirer’i izliyorum erkek komedyenler olarak.11 Yorumla
+1 yılBen hiç gülmüyor zaten. Bana cem yılmaz vizyonsuz geliyor. Ben ince espri severim. İnsanları aşğılamayan ve bel altı olmayan.
20 YorumlaÇünkü fazla düşündürücü esprileri var hepsi fazla mantıklı geliyor. bazılarına ağlayasım var. Çok şeyi doğru söylüyor. Bu yüzden komiklik yaptığında bile gülesi gelmiyo insanın. keşke küfürsüz konuşsa paylaşımlar yapabilsem :)
20 YorumlaAynn abi ya hiç komik değil bunun yüzünden linç yemişliğim çoktur jsjsjs
30 Yorumlabende gülmüyom gülenleri de anlamıyom komik değil gülünç
30 Yorumla
+1 yılBende hiç gülemiyorum o adama djsmfmmsld ama tolga çeviği 10 kere izlesem 10 defaa gülüyorum test edildi onaylandı 😅
10 YorumlaBana itici geliyor komik yerine insanların ona kahkaha atmasını da hic anlamadım bugüne kadar 🤷♀️
20 Yorumla
+1 yılBence Cem Yılmaz ayrı bir yetenek, bulunması zor olandan yani yaptığı esprileri anlamak için ön yargısız izlemelisin, bel altı falan diyosun, ama alakası yok yerinde o esprileri Cem Yılmaz kalitedir beğenmediysen o zaman Konuşanları izle ona bayılırsın
20 Yorumla
+1 yılCem ve Okan Bayülgen bana inanılmaz itici geliyorlar zaman zaman gülüyorum sadece ama ikisi de çok antipatik bence de.
23 Yorumla- +1 yıl
Okan Bayülgen'i anlayabilmek için Serge Gainsbourg'u anlayabilmek gerekir, ama senden o kadar zeka yoktur muhtemelen.
- +1 yıl
@__Vintage__ sende olsun o zeka, varsın bizde olmasın
- +1 yıl
@__Vintage__ haklı. Okan bayülgen kabele, fotoğrafçı, tiyatrocu, sunucu, eleştirmen ve benim için bir düşünürdür. İtici gelmesinin sebebi adamın mal insanlardan bıkmasıdır. Insanlar itici diye yargılamak hatadır. O insan sayesinde çok arkadaşım uyanmıştır.
+1 yılYa arkadaş kime gülüp gülmeyeceğimizi de insanlar belirleyecek değil ister cem yılmaza ister recep ivedik e gülerim kimseyi bağlamaz bu kime ne benim espri anlayışımdan yani
50 Yorumla
+1 yılYalnız değilmişim. Bu adamı bir itici bulan ben miyim diyordum artık. Komik değil.
10 Yorumla
+1 yılCem Yılmaz'ı anlayabilmek için belirli bir zekaya sahip ve eğitime tabi olmak gerekir.
Eski nesillerin hepsine bu vardı, yeni nesillerde yok..
Küfüre, osuruğa vs. gülen aklı kıt bir nesil yarattılar..
Gerçekten çok şanssızsınız..10 YorumlaGayet normal gülünecek bir tarafı yok bildiğin soytarı.
12 Yorumla- +1 yıl
Komedi yapanlara soytarı demeyin diye nasil bi komedi yapmaları gerekiyor Hazretleri?
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen de gülmüyorum. Gülenler de kendilerini süper zeka zannediyor.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBi de gülmeyenlerin zeki olmadığını ima ediyorlar
Her komedyenin kendine has Espirileri vardır. cem Yılmaz’ın espiri anlayışını kavrasan gülmekten karnına ağrılar girer.
12 YorumlaSon filmlerini izlemedim fakat yorumlara bakıyorum da, yazık. Cem Yılmaz bu ülkedeki en iyi komedyendir.
20 Yorumla
+1 yılBen de ona pek gülmüyorum çünkü bence sebebi sempatik olmayışı. Kendisi olgun, ters ve egoist birnizlenim uyandırıyor bende. Bu yüzden sempatik bulamadığım birine pek gülemiyorum jxjdjs
00 YorumlaŞahsen beni kahkahalara boğuyor. Gülmek ya da komik bulmak zorunda değilsin zevk meselesi ama artık bende eskisi kadar komik olmadığı kanaatindeyim son filmlerinde nerdeyse tebessüm dahi etmiyorum.
00 YorumlaSom yapımlarında farklı bir şeyler deniyor komediden çok, son yapımlarından dolayı diyorsan normal diğer türlü espri anlayışın farklı olabilir kötü diye düşünme
00 Yorumla
+1 yılEspri yapmakta espriye gülmekte zeka işidir anlamıyorsundur adamın esprileri çok ince herkese hitap etmiyor ata demirer falan izleyebilirsin daha anlaşılır.
00 Yorumlavallahi adamın filmlerini izlediğim için çok komik buluyorum.
Aslında şöyle bir durum var mizah anlayışları farklıdır, bu bir gerçek
O Yüzden her komedyeni herkes sevecek diye bir şart yok, tabi eleştirmekte en doğal hakkınız.
Adamlar o kadar para alıyor :D00 YorumlaOmg! Sende gülme interpreti hastalığı olabilir kuzu. Beni pek güldürmüyor aslında. Tolga ve Hasan Can'ı önerebilirim ama.
02 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAraba programi ama Top gear i izleyebilirsin jeremy clarkson richard hammond falan baya komik muhabbetleri var. Ama kinaye yapmadiysan yani cem yilmazi basit buldugundan degil de.. espirilerini anlamadigin icin komik gelmiyorsa dedigimi hic izleme😄
01 YorumlaÇünkü o dönemlere tanıklık etmediğin için gülemiyorsun o gösterideki espriler biraz gündeme dayalı espriler. Tolgshow var, youtube da çimen programı var, mesut süre var - ilişki testi.
00 YorumlaBende gülmüyorum. Nefret ediyorum...
Benim sevdigim komik bulduğum bunlar;
Kemal Sunal
Jim Carrey
Mr. Bein10 Yorumla- Diziler & Filmler konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBence Gayet haklısınız bu konuda. Ben de pek sevdiğimi söyleyemeycem..
Kemal sunalın filmleri daha güzeldir..10 Yorumla
+1 yılEsprileri anlamıyor olma ihtimalin var mı acaba. Çünki belli seviye üstüne hitap eder ve tekrar izledikçe yeni anlamlar keşfedersin.
11 Yorumla- +1 yıl
Palyaço hikayesini biliyor musun?
+1 yılben de komik bulmuyorum. tolga daha komik geliyor ya da gülse.
12 Yorumla- +1 yıl
evet öyle
Bel altı tırıvırı muhabbeti sana sarmıyorsa şanslısın. Gereksiz abartılan biri. Sevmem de izlemem de.
10 Yorumla
+1 yılBaşımıza gelen olayları komik şekilde aktarırken bazen komik olabiliyor ama bende sevmiyorum hele filmleri aşırı vasat geliyor...
10 Yorumla
+1 yılDoğru dürüst izlemişliğim yok ama karşıma çıkanlarda da gülmedim pek ilgimi çekmiyor böyle komedyenler
10 Yorumla
+1 yılcem yılmaza gülmüyorsan espri nedir şaka nedir bilmiyorsundur saçma sapan şeylere güldüğün kesin gibi :/
10 Yorumla
+1 yılStand up'larını bilmem ama filmlerini izleyip gülmeyecek insan yoktur. Günümüzdeki bir çok replik bile Arog filminden esinlenmiş
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCem Yılmaz'ın espirileri güzel genelde begenmeyenler ak partililer ne yaptıysa artık ama bu doğru siyasi polemik yapmiyorum
40 Yorumla
+1 yılCem yılmazın esprileri güldürüp düşündürür, anlamak için düşünmen lazım biraz ince mizah anlayışı var her kesime uymayabilir
20 Yorumla
+1 yılBir kaç filmi güzel ama komedyenlik olarak hiç beğenmiyorum.
20 Yorumla
+1 yılFilmleri biraz iyi ama onun dışında bende pek komik bulmuyorum.
20 Yorumla
+1 yılSenin espri anlayışın yokki beni çıldırtmak mı istiyorsun senin espri anlayışın YOK
20 Yorumla
+1 yılBende hiç gülmüyorum hatta sıkılıyorum linç yedim arkadaşlarım tarafından sen ne anlarsın diye zevk meselesi komik değil işte.
00 YorumlaKi ben komedi tercihimde değil sevmem gülerim yinede
İki seçenek var ya çok süper zekisin ya da yaşam zevkini kaybetmişsin00 YorumlaCem Yılmaz'a gülmeyen gitsin Ata Demirer ile kendini avutsun. Espri anlayışından espri anlayışına çok fark olur ama direkt yargılama modunda bir soru olmuş sanki
00 Yorumla
+1 yılBirisine gülmüyorsun diye sorun sende değil tabi ki. Herkesin espri anlayışı farklıdır demek ki sana uymuyor. Tolga Çevik'i deneyebilirsin.
00 YorumlaHerkes her kişiye ya da konuya gülmeyebilir. Espri anlayışı kötü olmasından çok farklıdır. Çünkü iyi ya da kötü kişiye göre değişir :)
00 Yorumla
+1 yılBir tat bir doku eski gösterilerinden. Daha modern gösterilerini izlemelisin. Mesela fundamentals veya CMYLMZ gibi gösterilerine gülmüyorsan evet mizah anlayışın biraz garip bana göre 😃
00 YorumlaSürekli bel altina çekiyor
Kalitesiz buluyorum bu tavrını
Ama zekasina da şapka çıkarıyorum
Bazen vay bee dedirtici noktalar yakalıyor00 Yorumla
+1 yılBunun nedeni açık espri yapmasıdır sen sevmiyorsundur mesela Tolga çevik cemden daha yetenekli ve komik ve daha açık onada baka bilirsin?
01 Yorumla- +1 yıl
+ cem kara mizahta yapıyor
+1 yılHer espiriye güleceksin diye bir kaide yok ki. Yorumlara baktım da saçma sapan yorum yapanlar olmuş, hiç şaşırmadım doğrusu.
00 Yorumla
+1 yılBana da pek komik gelmiyor nedense. Yol arkadaşımı izledim geçen komikti. İzlemediysen öneririm
10 YorumlaEspiri anlayışı bel altı veya ön yargılı oluyor gayet dogal bana da ters
10 Yorumla- Devamını Gör (218)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer