Levi ackerman hakkında ne düşünüyorsunuz?

Shingeki no kyojin den Levi Ackerman hakkında ne düşünüyorsunuz herkes çok abartılıyo diyo bence az bile abartılıyo 4. Sezonda zaten eren çaldı onun yerini çok hawli olmuş...
Levi ackerman hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Anime karakteri, anime izleyen kimse yok mu koca sitede jsvdksvd
Levi ackerman hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla