En sevdiğiniz Yeşilçam repliği hangisi?

Yeşilçam denince aklınıza gelen ilk replik hangisidir?
Sevgi neydi? Sevgi; iyilikti, dostluktu. Sevgi, emekti.
"Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği."
"hepinizi döverim ülen!"
"Sevgi de yetmiyormuş. çok eskiden rastlaşacaktık."
"Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla!"
"hatırlar mısın bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı?"
Diğer (belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
En sevdiğiniz Yeşilçam repliği hangisi?
Cevapla