İzzet Çapa, Camdaki Kız dizisi için "Diziyi kapattım. Bu kadar sıkıntı arasında Gülseren Budayıcıoğlunun hastalarının hastalıklarından daraldım gerçekten. " dedi.Camdaki kız
Haklı tabiki... Aldatmanın, yasak aşk yaşamanın normalleştirilmesi bitti şimdi de psikolojik ve fiziksel şiddet normalleştiriliyor. Ne kadar gerçek olursa olsun doyduk artık bu tarz dizi ve filmlerin izletilmesinden, herkes her şeyin farkında sonuçta.
4
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet bazı sahneler aşırı rahatsız edici. Mesela hep annelerin kötü gösterilmesi. Belki de hayatta böyle anneler bir ya ikidir. Üstelik bazı hikayeler kitapda yok. Mesela Kumrunun hikayesi. Ama izleyenler vah vah gerçek hikaye demek ki kumrunun annesi gibiler varmış diyor. Bu nasıl anne ki yan odada kızına tecavuz edilecek ve o susacak? Hayvanlar bile yavrularına dokunanı ısırıyor. Malesef hiç gerçekçi olmadı. O hikayeden sonra kırmızı odayı izlemeyi bıraktım. Arada masumlar apartmanı izliyorum
Adam haklı. Başlarda bi merak uyandırıyordu ama artık izlemeye tahammülü olmuyor insanın o sıkıntılı kişilerin hayatını. Şöyle mahallenin muhtarları, çiçek taksi gibi soft içimizden kişilerin olduğu dizileri özledim
yabancı dizilere bakıyorum mesela hepsi farklı konularda bir de bizim yerli dizilere bakıyorum bir tanesi tuttuysa hepsi aynı konu içerikte 3 saat olmak zorunda mı arkadaş
Bazi yerleri uzatiyorlar doğrudur bu pandemiden dolayı yapıyor hani seyirci sevdiği dizileri seyretsin yoksa çekimlerede yasak gelirse oyuncular perişan olur