
Usta oyuncu Rasim Öztekin hayatını kaybetti. Ne düşünüyorsunuz?

Abi duyunca çok üzüldüm ya. 80'ler sevdiğim diziydi diziden geçici süreyle ayrıldığında cidden yolculuğu hissediliyordu. Artık maalesef ebediyen ayrıldı. En sevdiğim oyuncuydu. Allah rahmet eylesin 🥺
Özellikle Seksenler dizisindeki rolüyle sanki evimizden bir birey olmuştu Fehmi Babamız. Gerçekten çok üzücü Allah rahmet eylesin.. 😓😓
Allah rahmet eylesin.
Cevap
12Cevap
Ciddi misin en son kan aranıyordu diye biliyorum çok üzüldüm değerli bir insandı başarılıydı mekanı cennet olsun 😔😔
Çok sevdiğim bir oyuncuydu Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah Allah ailesine sabır versin.
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun ya. Severdim kendisini. Kuddusi babamız Fehmi babamız unutmayacağız.
en son kan aranıyodu çok üzüldüm allah rahmet eylesin ruhu şad olsun
Allah mekanını cennet eylesin, Allah ailesine ve yakınlarına sabır versin.
İyi bir oyuncuydu, özleyeceğiz allah gani gani rahmet eylesin
Ne düşünelim ki, Allah ailesine sabır versin. Mekanı cennet olsun.
Üzücü. Allah rahmet eylesin. Kalanlara sabırlar dilerim.
mekanı cennet olsun ışıklar içinde uyusun aydın kemalist bir sanatcımız
Sanat dünyasında yavaş yavaş bir nesil değişiyor, çok üzücür. Allah rahmet eylesin.
Bir şey düşünmüyorum Allah rahmet eylesin
Üzüldüm. 🙁
Mekanı cennet olsun.
Allah rahmet eylesin...
Mükemmel insandı allah rahmet eylesin inşallah
Allah rahmet eylesin.
Işık içinde uyusun mekanı cennet olsun
Üzüldüm
Allah rahmet eylesin.
Allah rahmet eylesin.
Kuddisi baba be allah rahmet eylesin
Allah rahmet eylesin
Mekanı cennet olsun
Bol bol gani
Mekânı cennet olsun
çok üzüldüm
Allah rahmet eylesin
Çok üzgünüm :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?