Dizide Guzman ve Samuel dışında bütün erkekler gay yahu ey allamm 😀
Hayır konu sardı katili bulmaları maceraları falan sevdim de. Arkadaş her bölümde başka bir karakterin gay olduğunu öğreniyorum bu nedir?😀Son umudum şu ikili onlar bari sağlam bitirse sezonu
Maria'sız tatsız geldi bana İlk sezondan sonra. Yaptıkları hoş olmasa da, yine de onsuz tadı yok. İlk sezon dışında beğenmedim. Zaten 4. sezonda çoğu oyuncu da yok. Dizi iyice saçmaladı
4. sezon bu sene gelecek sanırım.4 çıkmadan,5. sezon onayı da almış. Böyle bazı saçma dizileri uzatırlar ama güzelim dizileri iptal ederler, insanı delirtiler
Élite çok tuhaf bir dizi hiç beklemediğin insanların bir anda fantazi dünyaları ortaya çıkıyor ya da cinsel tercihleri değişiyor. Lakin 1. Sezon çok başarılı bana göre muazzam bir dizi en azından farklı fakat 2. sezonu rezalet özellikle rollerin değişmesi çok kötü olmuş bence ama ilk sezonu herkese tavsiye ederim güzel dizi iyi akşamlar. :D
Rick ve Morty Sherlock Holmes La case de papel bitirdim Şu an Helena izliyorum biraz masumiyyet dizisine benziyo paraya ihtiyac duydugu icin kotu yola sapmis genc bi annenin hayati