Sevdiğim bir film, kitap, anime bitince yaranan o boşluk?

Çok kötü bir boşluk hissi oluyor, sıkıntı basıyor resmen. Merak ediyorum bu çoğu insanda oluyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim
Sevdiğim bir film, kitap, anime bitince yaranan o boşluk?
Cevapla