Kırmızı Oda Saçmalığını hala izleyen var mı?

Boncuğun hayat hikayesi bu kadar rezil değildi kitapta. Reyting kazanmak, izlenmek için bu kadar düşmemeli adileşmemeli bi insan yahu. Ben izleyerek katlanamadım, ben bu hayatı gerçekten yaşayan kişi olsam tek tek acundan başlayıp bütün hepsine dava açardım. Her güzel başlayan şeyi neden abartırlar ki, bence bu bölüme ceza gelmeli.
Kırmızı Oda Saçmalığını hala izleyen var mı?
Cevapla