Bazen duygusal bir dizi/film sahnesinde ağlayan insanlar vardır. Siz de onlardan mısınız? Duygusal bir dizi/film sahnesinde ağladığınız oldu mu? 😊


Ben duygusal olmasa da ağlıyorum ya. Yeter ki etkileneyim, hemen doluyor gözlerim...
Evet ağlarım. Orada yapılan rolden çok o andaki duygu beni ağlatır.
EİG için teşekkür ederim.
Cevap
12Cevap
Uuu hemde nasıl Diriliş Ertuğrul da bşle ağlamışlığım var bazı sahnelere dayanamıyorum.😢😢
Hayır, çok duygusal bir film de olsa ağlamam çünkü film olduğunun farkında olduğum için ağlayamıyorum ama hüzün oluyor tabii.
Evet ağlarım ama öyle hüngür hüngür değil. Sadece gözümden yaşlar akar bu kadar. Ağladığımı kimse görmez bile.
Salya sümük ağlıyorum hemde.. Sırf bu yüzden sinemaya gitmeyi sevmiyorum herkesin icin de sürekli burnumu çekmek utanç verici
Ağlamam yutkunuyorum ben göz yaşımı göstermeyi sevmiyorum.
Tatlı bela (iss pyaar ko kya naam doon ek baar phir) dizisinde şlokun annesi anjeli öldüğünde şlokun ağladığı sahnede cidden ağlamıştım hintlilerin oyunculukları efsane ya
Malefiz 2 final sahnesinde sürekli göz yaşı döküyorum..
Ağlamam realistim ben Senaryo o sahneler hayal ürünü çoğu
Ağlamak çok saçma ya neden ağlıyayım yani sonuçta zevk almak için izliyorum filmleri dizileri
Eğer dizi / film beni etkilediyse ve kendimi kaldırdıysam ki biraz zor duygulanırım ama ağlamam 🙈
Hem de deli gibi ağlarım. Bir de PMS dönemi falansa of of of
Evim sensin filminde ağlamıştım en çok. şu an linkini atsalar son sahneyi izlesem bidaha ağlarım.
I m sam disinda hicbir film de duugulanmadim o da otistik bir babanin kizinin elinden alinmasiyla ilgili oldugu icin...
O sahneler bahane ben kendime ağlamaya yer arıyorum.
Ben herşeye ağlarım, ağlamak için yer ararım ama aynı zamanda gülerim, 3 saniye içinde gülüp ağlamışlığım var
İster istemez gözüm doluyor sonra aklıma daha üzücü şeyler geliyor sonrası salya sümük işte
Ben haberlerde bazen gözlerim Doluyor
Evet ağlarım sessiz sedasız 😢
Bellatrix lestrange öldüğünde duygulanmıştım
Oooooo ağlamak benim işim alksksksk
Tabiki ağlarım.. ben çok duygusalım
Bazen oluyor ve evde alay konusu oluyorum 🤦♀️
Duygusal olmasa bile ağlarım djjsj
Üff hemde nasıl ağlıyorum sulu gözüm
Göz rengim parlasın diye evet
Bazen duygulanır ağlarım evet
Ağlarım🥺
Tutamam kendimi
Ağlarım
Ağlarım ağa nolcak ama duygusallığına bağlı
herşeye ağlıyabiliyorum
Hayir
Ağlarım duygusalım
Duygusal çizgi roman sahnesinde bile ağlarım..
Uhuu salya sümük
Sanmıyorum.
Hayır ağlamam.
Ciyak ciyak hem de
Ağladığım oldu
Ağlamam
Evett
Hayır
Sulu gözdürm
Hüngür foşur hemde
Hayır
Çok nadir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?