Gülseren Budayıcıoğlu'nu 😘 çok seviyorum ve onun hikayelerinden uyarlanan bu diziyi izleyeceğim ❤️ Herkese tavsiye ederim. Eminim ki izlenmeye değer bir dizi. Senaryosu eminim ki farklı. Bilindik bir senaryo değil. Yarın 4 eylül'de cuma günü TV 8'de ilk bölümü yayınlanacak. Heyecanla bekliyorum. Başrol oyuncularından birisi Binnur Kaya. Harika bir oyuncu. Komedi, dram her rolü hakkıyla oynuyor. Kırmızı Oda dizisi Gülseren Budayıcıoğlu'nun eserlerinden uyarlandı. Tıpkı İstanbullu Gelin dizisi gibi ☺️ İstanbullu Gelin dizisinde oynayan Salih Bademci, Kırmızı Oda dizisinde de rol alacak. İstanbullu Gelin dizisinden Fikret'i hepiniz hatırlıyorsunuzdur 😊 Dizinin senaristi Banu Kiremitçi Bozkurt, yönetmen Cem Karcı.. Ekip şahane 😍 Bizede yarını iple çekmek düşer. Sizler Kırmızı Oda dizisini izleyecek misiniz arkadaşlar?
Hayır izlemeyeceğim.. Bunları bir psikiyatristin gizli defterinde okuduk zaten. Saçma sapan vakaları tv de işleyip farkındalık yaratmaya akılları sıra sosyal mesaj vermeye çalışacaklar. Fakat düşünmedikleri şey, bizim insanımızda bu tip içerikli dizi ve filmlerin farkındalık oluşturmasının aksine, bilinçsiz ve bu tür davranışlara aşırı ilgi ve eğilim gösteren toplumun bazı kesimlerinin bu gibi konulardan ders çıkarmak, bilinçlenmek yerine daha fazla sempati uyandırması ve özenim kazanması riski oluşturacağıdır. Bu gibi konularınpropaganda olarak televizyonlarda oynatmak yerine uzmanlar tarafından okullarda işlenmeli, daha bilinçli ve eğitimli bir nesilin hazırlanması amacı taşınmalıdır...
İzleyip izlememek sizin şahsi kararınız tabiki. Ama önyargılısınız bence. İstanbullu Gelin dizisi de Gülseren Budayıcıoğlu'nun eserinden uyarlandı ve çok sevilerek izlendi üç sezon boyunca. Siz anladığım kadarıyla Gülseren Budayıcıoğlu'nun kitabını okumuştunuz. Üzüldüm o kitabı okuyup böyle önyargılı bir yorum yapmanıza. İstanbullu Gelin dizisini izlediyseniz Adem ve psikologu arasında geçen bölümler daha çok seviliyordu. Adem ve pskilogu arasında geçen sahneler Gülseren Budayıcıoğlu'nun odasında yaşanıyordu o atmosfer gerçekten hissedilsin diye. Bence Adem ve psikologu arasında geçen her bölüm, her seans bize çok şey kattı. Yorum yaptığınız için teşekkür ederim
Kişisel algılamayanız, ben bu tespiti felsefe ve psikoloji okuyan ve toplumun nabzını iyi tutan ve gözlemleyen biri olarak yaptım. Benim de gönlüm halkın bilinçlenmesinden yana fakat biz dizilerden etkilenip şiddet eğilimi gösteren o karakterlere bürünen, kendisine, ailesine, eşine ya da topluma zarar veren bilinçlenmek yerine daha da kötüye giden sorunlu şahsiyetleri, daha güçlü ve sağlıklı çıkmak yerine kendini daha zayıf ve hastalıklı hisseden çocukları ve gençleri bu gibi toplumun en hassas sosyal olgularını çok işledik, izledik ve gördük.. Ayrıca okuduğum kitap, Gülseren Budayıcıoğlu'nun değil, Gary Small ve Gigi Vorgan'ın kitabıydı.. Umarım sizin söylediğiniz gibi olur ve ben yanılırım
O diziyi görünce Gülseren budayıcıoğlu aklıma geldi gadası. Sonra onunda etkisinin olduğunu görünce çok sevindim. Çünkü Gülseren hocamı çok ama çok seviyorum.
Öyle mutlu ettiniz ki beni bu yorumunuzla.❤️ Binnur Kaya hakikaten şahane bir oyuncu. Ayrıca Gülseren Budayıcıoğlu'nun kitaplarını okuyan insanlar onun eserlerinden uyarlanan filmleri de izler bence.. Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum 🎈❤️
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Anketler > Ankete de katılır mısınız KScanlar ☺️ Cuma günü yani yarın Tv 8'de Kırmızı Oda dizisi başlayacak. İzleyecek misiniz?