Daha önce pek sormadığı bir tür olsada aşk türünde bir soru soralım. Çizgi film karakterlerine hiç aşık oldunuz mu? Hangisiyle sevgili olmak isterdiniz?










Bu ikisinden biriyle sevgili olurdum.
Tabi ki adrien veya luka
pişt @gumballwaterson
@__Uyumsuz__ miyavv
knk ne miyavı ne saçmalin :>
sana veda etmeye geldim
@__Uyumsuz__ ne bileyim. Pışt diyince aklıma o geldi. 😂 Gidiyor musun 🥺
gidiyorum knk kendine iyi bak dün sana bir tek veda etmedim
@__Uyumsuz__ üzdü 😓. Kendine iyi bak. Keşke gitmesen ama yapacak bişey yok🥺
sende knk
@__Uyumsuz__ eğer geri dönersen buradan pışt de 😂
tamam derim her hangi bir sorun da pişt diyen olursa bilki benim :>
@__Uyumsuz__ umarım yakın zamanda pişt gelir.
Touka
Ooo gardaşım gelmiş
Valla ara vermiştim 😂
Cevap
2Cevap
Tabikideee 😂 su karakter ama ismini bilmiyorum cünkü bir rol oynamiyor 😀😀

anthony 🥰
Valla çizgi film değil anime karakteri var. Haikyuu'dan Kageyama😍
Darwin çok tatlı bence. Onun dışında Samurai Jack olabilir.
Kardeşim olur kendisi 😇
Rayla From The Dragon Prince, Suki From Avatar The Last Airbender, Asami From Avatar Legend Of Korra
Fred'di sanırım çok hoş bir eşti.
Final Fantasy'den Lightning.
Rick Sanchez
Casper
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?