Aklima takilan bir soru var. Avatar son hava bukucude bilenler bilir katara sonradan kan bukucu oluyordu ama bu gucunu 1 kez kullandi. Neden bu kadar guclu olabilecekken kullanmamakla inat ediyor anlamadim. Kotu karakterler kan bukucu oldugu icin mi Bir annesinin intikami icin kullandi o kadar Siz ne dusunuyorsunuz?
Avatar son hava bukucunun hepsini izleyenler bakabilirmi birsey soracagim?
Kan bukmek dogru bir yontem olmadigi icin ve yanlis hatirlamiyosam katara da ona ogreten kadin gibi sadece dolunay varken bukebiliyodu. Yani istese bile surekli kullanamaz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
insanı izinsiz kontrol etmek kötü bisy olduğu için. kimse öğrenmesin kötüye kullanmasin diye.. ama diğer filminde herkez öğrenmis ve kötüye kullamiyorlar
deginiyolar. ama film olarak değil. Comic dergisi olarak. youtubeda var. annesi eski köyüne (memleketine) gitmiş. orda bir ruh tarafından yüzünü değiştirmis bide hafızayi sıfırlamis. eski sevdiğle evlenmiş. bide çocuğu olmuş 😂😂zukoyu falan tanımıyordu😂
Ben ilk bolum haric izleyemedim nedense sanki son hava bukucu havasi yok gibiydi surekli korra x asami fanartlarini gorunce sogudum acikcasi xjdns ciddiye alamiyorum sonra kanser kitleden dolayi
3. hava büküculer oluşuyor (ilk Avatari görüyoruz) 10000yil önce falan. 3 sene geçiyor 4. toprak krallığı ülkeyi kalkindiriyorum derken dunyayi işgal etmek istior 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kan bukmek dogru bir yontem olmadigi icin ve yanlis hatirlamiyosam katara da ona ogreten kadin gibi sadece dolunay varken bukebiliyodu. Yani istese bile surekli kullanamaz.
insanı izinsiz kontrol etmek kötü bisy olduğu için. kimse öğrenmesin kötüye kullanmasin diye.. ama diğer filminde herkez öğrenmis ve kötüye kullamiyorlar
Aynen korrada kan bukmeyen yok 😂
teknoloji gelişiyor 😂
adamlar 70 yıl sonra altından kağıt paraya geçmiş. arabalar var telgraf makinesi vs vs😂
Tabi baya yol gecmis baksana katarra korrada olme zamani gelmis gibi dnndnd
ben sokkayi merak ettim kimle evlendi vs vs ama hiç orayı göstermediler
Valla ya bide zukko nun annesine niye deginmiyorlar anlamadim oldumu yasiyormu yasiyor sanirimda anlamadim tam o kismi eksik olmus
deginiyolar. ama film olarak değil. Comic dergisi olarak. youtubeda var. annesi eski köyüne (memleketine) gitmiş. orda bir ruh tarafından yüzünü değiştirmis bide hafızayi sıfırlamis. eski sevdiğle evlenmiş. bide çocuğu olmuş 😂😂zukoyu falan tanımıyordu😂
Sen korrada kaç sezon izledin? 4 mü?
Turkcesi varsa linkini atarmisiniz merake ettim xndnd
vallah ben almancasini izledim (almanyadayim) bakarim şimdi bir
Ben ilk bolum haric izleyemedim nedense sanki son hava bukucu havasi yok gibiydi surekli korra x asami fanartlarini gorunce sogudum acikcasi xjdns ciddiye alamiyorum sonra kanser kitleden dolayi
https://youtu.be/oJY4V_Onsog
link bu part 1 2 diye gidersin. bulursun
Ben 4sezon izledim
1. sezon. amon su/kan bükücuyu yeniyorlar
2. ruhlarla sorun var (biraz sıkıcı)
3. hava büküculer oluşuyor (ilk Avatari görüyoruz) 10000yil önce falan.
3 sene geçiyor
4. toprak krallığı ülkeyi kalkindiriyorum derken dunyayi işgal etmek istior 😂😂
Iroh amcamiz Ton ton dede olmuş. zuko gelmiş 86 yaşına 😂
Kan bükmek adaletsiz ve vahşi bir yöntem olduğu için
Tamamda azula savasinda kullansaydi basit yontem
Dolunay yoktu ki. Katara dolunaysız bükebilen biri değil bildiğim.
Orasini bilmiyorum. her zaman bukebiliyor diye biliyordum
Aang'in Korra döneminden önce yendiği bir kan bükücü ve oğulları (biri Amon) dışında kimse bükemiyor galiba dolunay yokken.
İzledim ama çok zaman oldu hatırlamıyom
Bnmde oldu ben hatırlıyorum etkilenmisim heralde
Çocukluğumu hatırlattın
Anime mi bu? Var mı Türkçe dublajlısı?
Oha izlemedinizmi eskide nickeleodanda verilirdi evet var. Yazarsaniz cikiyor avatar son hava bukucu yazin
Allah'ım heyecan bastı :))))))))))))))))
Boş vaktimde bakiciğimmm
Bakin avatar serisi her kesime hitap eder. Mavi avatarla karietirmayin xjdnd asiri efso bir dizidir
Bu filmi de yapılan herhalde?