En İyi Türk Mafyatik Dizisi hangisi 😊
Kurtlar Vadisi
Deli Yürek
Ezel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben gaz maskesiyle gül koklamam yegenim
diyen Seyfo dayi varken kurtlar vadisinin eline hic biri su dokemez😀
Aynen Kardeşim benim ya da Sonunu Düşünen kahraman olamaz efsane degilmi 😊😁
Aynen oyle Ezeli sevmeem ama Deli Yürek de güzeldi Kurtlar vadisi hepsine bin basar ama
Türkiyenin Bu karanlık ve puslu vadisinde yaşananları anlattığımız herşey gerçektir!
Adaammmm
Allahına Kurban be senin kardeş (Dostun dostumdur Düşmanın Düşmanım)
Olsun be kardeş silahimizda yiregimizde bir olsun
Cevap
8Cevap
Hele bir maden suyu getirde yegenim kurtlar vadisini izleyelim
Adamsın be
Bebeler ne maden suyu olayini anlamaz çaktırma
Aynen Ya 😂ah Seyfo dayi
Koca çınar duran emmi geldi aklıma
Adam 6 bölüm oynadı ama em iyilerden bence Gerçi Erenin kaşlari hariç hepsi iyidi ya
Adam 6 bölümde 6 ti asırlık racon kesti
Doğru diyon valla bence Emmiyi bu kadar cabuk oldurmemelilerdi
Ama oyle gerekiyodu polat için
Bence emmi ilk sezonu bitirmeliydi
Mevzuatla gürbuz u çıkarmışlardı ya oda kötü oldu adamlar dizinin neşesiydi bide bu cahit senerist oldukdan sonra kendini ön plana attı güllü erhani geride birakti ya kötü oldu son bölumler
Aynen öyle kardeşim
edho neden yokki?
o zaman belki anketin kıymeti olurdu böyle seçmeye gerek kalmıyor
Cok haklısın edho yi 2 sefer ki ankete ekledim ben kusura bakma haklısın ilkin unuttum
Kurtlar vadisi hiçbiriyle kıyaslanmamalı.
Kesinlikle
Hiç bir dizi kurtlar vadisinin eline su dökemez
Bencede Kardeşim ya Özellikle ilk 97 bambaşka ama Deli Yürek de cok iyi
Aynn bende pusuyu sevmiyorum Ama Ilk 97 varya. Hastasiyim
Ezell 🤙🏻
Deli Yürek :d
Hiçbirini izlemedim.
Kurtlar vadisi ni tavsiye ederim
Hiçbirini izlemedim
Kurtlar Vadisinin ilk 97 bolumunu tavsiye ederim eminim ki cok begenirsin
Evet 😅ilk 97 bana da 97 bolum nasil izlicem dedim hergun 6 bölüm bitirdigim oluyordu valla cok sürükleyici 😂
Bende öyle diyordum ama oluyormuş demekki güzel olunca tabi dizi
Sayko mu kesinlikle değil onyargili olma bence senin gibi dusunen cok gordum ilk bolumu izledikten sonra diziyi komple 5 defa bitiren bile var 😂
Kurtlar vadisi
çocuklar duymasın.😇
Abi Mafya dizisi dedik, ama olsun 😂
Knk güzel bende seviyordum ama Mafya dizisi değil 😅
Niye kardeşim mafya dizisi miydi
Sen oyle diyorsan oyledir
Kvp dir
Kv yi izledinmi peki
Evet
Genel adını yazdım kvp diye
Ama İzleyici Ayırıyor knk ikisini Ki ikiside farkli yapilar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar