Bana çocukluğumu anımsatır , ve dünyada benim gibi ; dışı büyümüş, ama içinde hala o masum çocuk olan insanları görmek gibi... ( Bu açıklamayı okuyunca ağladım 😭) Ve en sevdiğiniz karakteri öğrenmek de hoşuma gider :) 🧚♀️ Ben Musa'ya bayılırım 🎵
ilişkilerine çok özenmiştim :) :) :)
Dürüst olun , eskiden Winx Club izleyip de şu an hala benim gibi bırakamayan, bıraksa da hala çok seven var mı?
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Dürüst olun , eskiden Winx Club izleyip de şu an hala benim gibi bırakamayan, bıraksa da hala çok seven var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Eskiden ne izlerdik ya dkdkk
İzlemiyorum şu an ama
en sevdiğin karakter kimdi?
Bana çocukluğumu hatırlatır diyen kızında daha çocuk olmasıda ne biliyim.
ben 19 yaşındayım, çocuk değilim. Ve çocukluğum derken 3-4-5 yaşlarımı kastettim
Sen şimdi 3 yaşındaki izlediklerini hatırladığınıda iddia edersin 😁
ben 3 yaşımdan beri sırayla her sezonu izliyorum, daha geçen hafta da vizyondaydı
Dedem rahmetli hep söylerdi. "Kadınlarla tartışmayın evladım haklı çıksanız dahi, çıkamazsınız!"
ayrıca 3 yaşımdaki anılarım kolay kolay unutulacak şeyler değil
Tamam tamam tamam
Dürüst olayım, izlemedim.
eskiden kız kardeşim yüzünden izliyordum.
Jetix de çıkıyordu izlerdim😂
Hahhahahah gecen hafta ilk sezonu bitirdim.
favori karakterin?