
Sizler nasil buldunuz?

İzlemedim ve izleyeceğimi sanmıyorum. Kaçırdığı kadını 1 yılda kendine aşık eden bir adamın hikayesini anlatıyormuş öyle dediler. Hiç tarzım olan bir yapım değil ondan dolayı izlemicem. Grinin elli tonu çakması diyenlerde var o seriyi de izlemedim. Ben pas diyorum
Kadın çok çekici ama adamda kas olmasa çöp. Film konu itibariyle çok ucu açık bir film yani gerçek hayatta kolay kolay gerçekleşmeyecek bir şey, kızlara maço erkek duygusu aşılamışlar anca. Ama nedendir bilinmez kendisini izlettiriyor ben 10 üzerinden 8 verdim. 👍
Cevap
4Cevap
sonunu görünce çok güldüm kendime de kızdım neden vakit harcadım diye. fifty shades of grey serisinin ucuz bir avrupa versiyonu. gereksiz bir film olmuş. ucuz basit zevksiz soft p. rno işte
Moda oldu zaten bu tarz filmler +18 var diye izleniyor yoksa konusu hiç güzel değil
berbat, anlamsız, abazanlara özel, kadın aşağılayıcı
İzlemedim henüz 😇
Vasattı cidden
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?