Oyuncu olsanız filmler/dizilerde iyi karakter mi kötü karakter mi canlandırmak isterdiniz? 


Oyunculuk hiç bana göre değil ama iyi karakteri daha iyi oynardım sanırım. Saplantılı, aşkı için dere tepe düz giden biri olmayayım. Saftirik rolünü de istemezdim. Bunlar harici iyi bir karakter olabilir. 🙄
Kötü karakter tercihim olurdu. Oyunculuğunu en iyi o şekilde gösterebiliyorsun. Dizilerdeki kötü karakterlerden neden bu kadar çok nefret ediliyor zannediyorsunuz? Hepsi iyi oynadığı için.
İyi karakteri herkes sever asıl iyi oyuncu olmak, kötü karakteriiin varolmasıdır.. Kötü karakterin tutulması daha zordur. Ben kötü karakteri tercih ederdim..
Cevap
24Cevap
Herkesin de kötü olası varmış 😅
Iyi karakter olmak isterdim ve mümkünse savaşcı felan olayım. Kahraman modunda.
Iyilerin dostu kötülerin düşmanı
Zeyna?
Efendim😂
Tam bir zeyna olur senden sarışın zeyna 😂
Mersi😌
Ricsi 😁
İyi karakter isterdim ama güzel ve kötü karakterde baya yakışırdı açıkçası.
Fark etmez tüm karakteri canlandırmak isterim her filmde ayrı
İyi karakterin var olabilmesi için kötü karakterin baskın oynaması şarttır.
Bu konuda kendime güvenirim👿
İyi karakter olurdum herkes beni sevsin o yeter woeruıgtrewjıawoehu
Ben tam bir melek yüzlü şeytan olurdum sinsi olanlardan
Karekterimi yansıtırdım herhalde o yüzden iyi karekter olmayı tercih ederdim.
İyi karakter 🌺 Benim yüz hatlarıma da kötü karakter olmaz sanırım ☺️🌺
Kötü karakteri oynamak daha zordur. 😁 Bu yüzden iyi karakter.
Her ikisininde canlandırabileceğime inanıyorum. Ama kararsızım
Bende kötü karakterlik tip yok ama olacaksamda şu kendini sevdiren türden olmak isterim
Adı üstüne oyuncuysak zaten her karakter tercih edilebilir olmalı ve üstesinden gelmeliyiz
Rol icabı da olsa kötülük yapamam iyi karakteri seçerdim
Benden ferhunde olur eyşan olur, kötü karakter diyom diğerleri sıkıcı geliyor.
Beş yıl tiyatro oynadım ve hep kötü karakterleri oynardım😅
Yakışıyor bana
Bən iyi karakteri de kötü karakteri de iyi canlandırırım. Ama iyi olmayi tercih ederim
Kötü karakter olabilirdi çünkü daha çok iz bırakıyor.
Kesinlikle kötü karakter
zittimi oynamak isterdim
bende oyunculuk ışığını görenden şüphe duyarım net kördür.
Kötü karakter. O psikolojiye girip gerçekten kötülük yapamadığım için bunu tecrübe etmek isterdim.
Beni bir kaç sene sonra ay yapımdan bir dizide görürsünüz dhdjsjdjej yazarım yine buraya değerlenir bura
Kötü karakter olurdum. Heath ledger gibi joker olmak ve efsanelesmek isterdim.
Özünde iyi ama genelde kötü olan böyle olmasının bir sebebi olan bir kötü karakter
Beni çocuk karakter yaparlar büyük ihtimalle
Rolüm her gün moduma göre değişirdi
Kötü karakter. Daha heyecanlı olur.
Benden çok güzel sinsi olur
Her ikisini de yapabilirdim sanırım.
Başarılı olabileceğim bir karakteri oynarım.
Kötü karakteri oynarım.
Ben oyuncu olmazdım hdhd
Kötüyü oynamak zordur kötüyü oynamak isterdim
Kötü daha eğlenceli skjddkl
Kenarda duran ağaç olmak istiyorum
Kötü karakteri canlandıramazdım. Ama isterdim.
İyi karakter ve başrol oyuncu...
Kötü karakter olmak isterdim😂
kötü olanı tercih ederim😁
biz şahin k nın yolunda gidiyoruz
Kötü karakter 😃
Karaktersız olurdum kanks
Kötü karakterler daha unutulmaz oluyor
Kötü Karakter
Kötü karakter canlandırmak isterdim
İyi karakter tabikide
kötüden iyiye geçen karakter olmak isterdim
Kötü olmak isterim
Herkes iyi karakter demis, bu yuzden kotu diyorum.
Kötü karakter
Iyi karakter olmak isterdim
Kötü
Birazda kötüyü oynayalım.
Kötü karakter
Negatif karakter joker
kendimde negatifim
İyi karakter.
Kötü karakter.
Xpeeeeer istiyorum beee
İyi karakter.
İyi olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?