Prison Break ve La Casa de Papel kıyaslamaları ne kadar doğru?

Ben La Casa de Papel bitirip Prison Break başladım. La Casa de Papel'den sonra çok sıkıcı ve monoton geldi Ama geçmiş sorulara baktığımda herkes Prison Break'ı övüyor. İlk bölümünü izledim ve hiç bir aksiyon görmedim. Erken mi yorum yapıyorum sizce, beklemeli miyim?
Prison Break ve La Casa de Papel kıyaslamaları ne kadar doğru?
Cevapla