Yağğ bu filmi 2 gün önce yeniden izledim. Ve sinemada ilk izlediğimde başından sonuna kadar sarsıla sarsıla ağladım resmen😭. Ama bir 10 kere falan izlediğim her çocuk özeldir filminde Öğretmenin ailesiyle gelip konuştuğu bir sahne var. Ve de kendi de ağlıyorya ben o sahnede her seferinde ağlıyorum. Beni böyle çocuklu filmler çok etkiliyor. 😔Kıyamıyorum. Fana filmininn sonunda 20 dakika kesintisiz ağlamıştım. Filmin sonu, hatta son sahnesi beni çok etkilemişti. 😪
O kadar çok filmde ağladım ki sadece şu an aklıma gelenleri sayıcam ajdjakw Harry Potter serisini henüz izlemediyseniz baya spoiler olucak. . . . . . Melez Prens'in sonunda Dumbledore'un öldüğü sahnede ağlamıştım. I Origins filminin sonlarına doğru asansörün önündeki bakışmada ağlamadım sanırım gözlerim doldu baya. Naim filminin sonunda ağladım.
Fanaa filmdeki bir çok sahne. Örneğin dans ederken ki kızın ona aynı hisleri duyması ve ona ateş attığında koşup ona sarılıp ağladığı sahne beni çok etkiler. O bit terör örgütüydü ama onu çok sevmişdi Fanaa
Kızıyla müdürün odasında konuşup melek olmak istemiyorum dediği sahne. Müslüm filmde: Uzun ince bir yoldayım sahnesinde, Babası annesini ve kardeşini öldürürken... Ben ağlarım.
Braveheart filminde soylu toprak sahibi lordun iğrenç prima nocta yasasını bahane edip gelini ilk gece için aldığı ve kadının kocasının öldürüleceğini bildiği için ortalığı sakinleştirdiği sahne...
Kız intihar ederken oğlanın koşarken takılması yere tökezlediği için yetişememesi sonra bir hücümla kalkıp kızı tam düşerken yakalaması ama o kadar gücü tğkenmişki kızı çekip çıkardıktan sonra dengesini kaybediyomve ölen erkek oluyor ağlamştm...
Ben genel olarak her duygusal filmde aglama potansiyeline sahibim. Fakat herkesin agladigi babam ve oglum filminde gram aglamadim etkilenmedim bile. Garip. Neden bunu söyledim? Neyse. Öyle işte.
Bizim için şampiyon filminde halis karatasin gercek hikayesi anlatildi. O gazi kosusunu kazandiginda babasinin koylerindeki kahveden aglayaeak izlemesi beni benden aldı