Siz en çok hangilerini seviyorsunuz?
Benim için Kemal Sunal’ın tüm filmleri çok iyidir. Ama en sevdiğim filmleri Garip ve Öğretmendir.
Benim için Kemal Sunal’ın tüm filmleri çok iyidir. Ama en sevdiğim filmleri Garip ve Öğretmendir.
Kibar Feyzo, Süt Kardeşler, Şaban oğlu Şaban, Tosun Paşa, Çöpçüler Kralı, Kapıcılar Kralı, Sakar Şakir, Şark Bülbülü, Salako, 100 Numaralı Adam, Köşeyi Dönen Adam.
70'lerde oynadığı filmlere ayri bir hastayım.
Cevap
5Cevap
Almanya da çekilen bir filmi var. Çocukların ismi şaban falan olması lazım. İsmi gelmedi aklıma. O
Gurbetçi şaban
Tokatçı, bombacı mülayim, sakar Şakir, korkusuz korkak, yedi bela Hüsnü, sahte Kabadayı 🙂🙂 bence en iyileri 🙂
çay yok b*k iç dediği film , patronun yerini alıp eski patronu gibi davranıyordu rahmetli
Hababam sınıfı ama her filmi ayrı güzel bence 😍
Hepsi iyi ama kibar feyzo zirve.
Hababam de babam 🤣🤣
süt kardeşler
şabanoğlu şaban
çöpçüler kralı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?