Merhaba arkadaşlar bu Bence'mde Harry Potter'ın dizi olması hakkında yorumlar yapıp bilgiler paylaşacağım. Bakalım bizleri neler bekliyormuş. 🙂
1997 yılında serinin ilk kitabı " Felsefe Taşı " çıkmıştı ve çok beğenildi. 2001 yılında ise bu kitap beyaz perdeye aktarıldı. Kısa sürede çok fazla hayran kitlesine ulaştı. Bunlardan biri de benim tabii ki de. Seri yıllar boyunca devam etti. 8 seriden oluşuyordu ve neredeyse herkesin kalbini kazanmıştı hatırlayacak olursanız.

Haberi ilk duyduğumda sevinçten ne yapacağımı bilemedim. Hemen detaylarını araştırdım. Dizi kitaplara sadık kalacak deniliyor. Bu dizinin iyi olacağına olan inancımı çok arttırdı. Kitaplara gerçekten de bağlı kalırlarsa bu işin kötü olacağını asla düşünmüyorum şahsi görüşüm. 🙂

Dizinin 7 sezondan oluşacağı planlanıyor. Bence gayet tatmin edici bir uzunluk. Çok geniş bir dünyası var gerçekten. Fazla abartıya kaçmadan sade bir şekilde konu işlenmeye çalışılırsa eskisi gibi eğer, izlenme rekorları kıracağını düşünüyorum. 🙂

Ön yargısız bir şekilde izlememiz gerekiyor. İnanıyorum ki eskisinden de güzel bir yapım ortaya çıkacak ve bir efsane daha doğacak ama bu sefer de dizi kategorisinde. 🙂
Peki sizce başarılı olabilecekler mi? 💫
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar