Mavi Yaratıklar Avatar Filmi Hakkında İlk İzlenimlerim

Hepinize merhabalar

Avatar 2009 tarihli izleme rekorları kıran fantastik filmi eminim izlemeyen yoktur. Ben de bu nedenle beni en çok etkileyen mistik filmlerden biri olan Avatar'ı inceleme kararı aldım

Mavi Yaratıklar Avatar Filmi Hakkında İlk İzlenimlerim

1- Mistik ve büyülü bir atmosfer

Bu filmin beni en çok etkileyen tarafı hayal gücümün sınırlarını zorlaması oldu. Mavi bir dünya da şirinlerden daha güçlü bir ırk bence izlenmeye değer bir başyapıt olmayı hak ediyor. Mistik demişken evet dinsel olarak farklı bir dini ritüellerin bulunduğu filmden sizlere bazı kesitler aktarmak istiyorum.

Mavi Yaratıklar Avatar Filmi Hakkında İlk İzlenimlerim

2- Aşık 2 karakter

Bu filmin aşk detayı gözümden kaçmadı. Farklı dünyalara ait biri gerçek insan ama diğer boyutta avatarı Navilerin kızıyla nefretle başlayan aşk ilişkisi. Avatarın kız versiyonu baş da bana biraz donuk gelse de ortalara doğru ona ısındım diyebilirim.

Mavi Yaratıklar Avatar Filmi Hakkında İlk İzlenimlerim

3- Aşk uğruna her şeyi göze alabilir misiniz?

Belki de alamayız. Ama o aldı Aşkı için insan olmaktan vazgeçti Buna önem vermedi Normal bedenine iyi bakmadı. Duş bile almadı. Zaten engelliydi ama diğer tarafta rahatça yürüyor koşuyordu.

Mavi Yaratıklar Avatar Filmi Hakkında İlk İzlenimlerim

4 - Dinsel bir ulu ağaç

Naviler kutsal ağaçlarına büyük önem veriyorlar. Bu kadar doğasever olmaları hayret verici. Bizler nasıl cami de ibadet ediyorsak onlarında kutsal mabetleri orası ağaçlar. Ve oraya yabancıları bile sokmuyorlar.

Mavi Yaratıklar Avatar Filmi Hakkında İlk İzlenimlerim

5- Uçaklar pardon ejderhalar

Onların uçakları da ejderhalar. Bu kanatlı hayvanlar korkunç olduğu kadar harika gözüküyor. Bunlar evcilleştirilebiliyorlar. Üstelik insanlarla bağ kuruyorlar.

Evet arkadaşlar film bencem bu kadardı. Hepinize iyi okumalar.

Mavi Yaratıklar Avatar Filmi Hakkında İlk İzlenimlerim
Cevapla