İzliyor içerikleri yazmayı çok seven biriyim; izlediği her şeyi çevresindekilere zorla izleten tipler vardır ya, hehh işte ben tam olarak o kişiyim. 🙈
Bugünün İzliyor’u Good Girls ile geldim. Aslında yıllar önce izlediğim bir diziydi ama o dönemde son sezonunu izlememiştim. Geçen hafta, yayınlanan tüm bölümleri bitirince, kendi kendime “ben neden bu diziye devam etmemişim” dedim. 🤔

Good Girls, 4 sezondan oluşan Netflix yapımı bir drama ve suç dizisi. Suç falan dediğime bakmayın, başrollerimiz kendi halinde yaşayan 3 anne. Suç, bu annelerimizin başlarına gelen bazı olaylar neticesinde suç makinelerine dönüşmeleri ile başlıyor.
Sizi yeterince meraklandırdıysam hadi, hikayemizin derinlerine inelim. 🤯
3 anne ne oluyor da bir suç çetesi kurmaya karar veriyorlar?

Kahramanlarımız Beth, Ruby ve Annie isimlerinde 3 kadın. Beth 4 çocuk sahibi, harika bir evliliği olduğunu düşünen, mahallenin en popüler annesi. Ancak bir anda kocasının onu aldattığını ve borç batağında olduğunu öğreniyor. Ruby 2 çocuk sahibi, çalışan bir kadın ve kıt kanaat geçinseler de kocasıyla birbirlerine çok aşıklar. Ayrıca hasta olan küçük kızları çok pahalı ilaçlar kullanmak zorunda. Annie ise Beth’in kız kardeşi ve bekar bir anne.
Hayata kafa tutmaya niyetli olan bu 3 kadın bağımsızlık için yanıp tutuşmaya başlarlar. Özel hayatlarında yaşadıkları sorunlar ve parasal sıkıntılar sebebiyle bir anda süpermarket soymaya karar verirler. Ancak marketten çaldıkları paranın sahibinin çok tehlikeli bir suç çetesi lideri olan Rio’ya ait olduğundan habersizler. 😱
Sizce bizim kızlar Rio’yu alt edebilir mi?

Bir suçlunun parasını çaldıktan sonra elinizi kolunuzu sallayarak kaçamazsınız arkadaşlar. Rio tabii ki Beth ve arkadaşlarını bularak onları pişman etmeye niyetli ama bizim kızlar sandığından daha çetin ceviz.
Rio’nun hayatlarına girmesi ile kendilerini onun için kara para aklarken bulan Beth, Ruby ve Annie’nin yaşadıkları maceralar, beni yeri geldi güldürdü yeri geldi ağlattı. Yanii, duygudan duyguya sürüklendim. 😵💫
"Aşk yok mu aşk!" dediğinizi duyar gibiyim?

Aşk olmaz mı? Tabii ki var. 3 kahramanımızın da aşk hayatı oldukça hareketli; hele Annie daldan dala atlayan bir aşk böceği. Ama beni dizide en çok etkileyen Beth ve Rio arasındaki bitmek bilmeyen elektriklenme oldu. Birbirlerine aşıklar diyemem ancak aralarında öyle bir çekim var ki, inanılmaz. Good Girls sırf bu ikili için bile izlenir. 😍
Good Girl bence hak ettiği popülerliği elde edememiş bir dizi, bence daha fazla insan izlemeli. İlla ki aranızda bilenler vardır ama bilmeyenlerin daha fazla olduğunu düşünüyorum.
Ben çok konuştum, sıra sizde. Good Girls izleyen var mı? Sevdiniz mi? Hadi, konuşalım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Ben bu diziye biraz baktım ama pek hoşuma gitmedi. Belki modumda değildim. İlerleyen zamanlarda yine bakabilirim. Bana belli olmuyor. Sonradan beğenebiliyorum.
evet cidden insan farklı zamanlarda izleyince fikri değişebiliyor. :)
aynen öyle :)
Çok güzel bir içerik olmuş çok beğendim eline sağlık
teşekkür ederim <3
Ben izledim baya guzel komik ve surukleyici
çok sevindim ya, kime sorsam bilmiyorum diyorlar. :)
Bence izlenmeli ☺️
Bence için çok teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık. şl
siz harikasınız hocam izledim ve çok beğendim
İyi film emeğinize sağlık
müthiş bir senaryo gerçekten de
Dizi sevmem ama denerim
Listeye eklendi 🐻
çok sevindim :)
Gerçekten okuyunca izlemek istedim
Izlemedim ama izlicem
Ben izlemedim izleyecek vakit de olmuyor
Pek ilgi çekici gelmedi ama belki bir şans verebilirim :D
Emeğine yüreğine sağlık.
Çok tesekkür
çerezlik bir diziye benziyor
Güzel filme benziyor
İzleriz 😊
Mutlaka izleyeceğim
Yani evet denenebilir
Hiç bir şey yapasım yok yoksa izlerdim 😏
Seyredelim madem
Oha lan bu kadar güzel
Güzel film olabilir
izlenmeli kesinlikle