Hepinize yüksek sesle mer-ha-baa!
Bir senaryo ve isim birbirine bu kadar yakışabilirdi; Euphoria'nın Türkçe anlamı, "çoşku, yerinde duramama" olarak çevirilebilir. Dizimiz gençlik enerjisiyle dolup taşan ama psikolojik ve aileden gelen sorunlar nedeniyle yerinde duramayan bir grup gencin hikayesini anlatıyor. Daha ilk sahneden zihninizde sanki bir girdap oluşturuyor ve ona kapılıp gidiyorsunuz.
Merak etmeyin seyir zevkinizi etkileyecek kadar büyük spoiler vermeyeceğim, söööz. 😂
Hikayemiz 17 yaşındaki Rue'nun etrafında şekilleniyor.

Rue, küçük yaşta anksiyete, OKB ve DEHB teşhisi konmuş ve babasını kaybetmenin verdiği acı ile yasaklı madde kullanmaya başlayan bir kız. Çocukluğundan beri toplum içinde varolmak konusunda zorlandığı için kaçış yolu olarak ilaçları görüyor. Birgün aşırı doz ilaç kullanımı sonucunda odasında yere yığılan Rue'yu küçük kızkardeşi buluyor. Tüm yazı rehabilitasyon merkezinde geçirdikten sonra tekrar ailesinin yanına dönen Rue'nun hikayesi bizler için tam da burada başlıyor.
Ama işin üzücü tarafı, rehabilitasyon merkezi Rue için pek de verimli geçmemiş. 😞
Bizi tamamlayan bir ruh eşi, en iyi arkadaş hayatımızı iyileştirebilir mi?

Rue, rehabilitasyon merkezinden çıktığı dönemde kasabaya Jules adında yeni bir kız geliyor ve Rue'nun en yakın arkadaşı oluyor. Yeni kızımız Jules, Rue'nun hayatını dönem dönem olumlu etkilese de aslında onun da çocukluktan gelen tramvaylar sonucu oluşmuş birçok sorun var.
Veee Jules gelişiyle sadece Rue'nun hayatını etkilemiyor! 🤭
Lisenin acımasız yüzü: aşk, arkadaşlık, ihanet, kaos...

Dizimizde Rue ve Jules haricinde, maço karakterimiz Nate başta olmak üzere 6 karakterimiz daha var. Bu liseli genç grubumuz hayat ne kadar yükseklerde yaşabilirse işte o kadar yüksekte yaşıyorlar. Aşık oluyorlar, nefret ediyorlar, ihanet ediyorlar ve yeri geldiğinde de birbirlerini kolluyorlar. Hepsinin de aileden kaynaklı travmaları mevcut. Önceden uyarayım, çıplaklık içeren birçok sahne mevcut, sonra demedi demeyin. 🚨
Ebeveynler bu diziyi izlerse lise partilerine yasak gelebilir. 😬

Dizide tüm karakterlerin bir araya geldiği birçok sahne lise partilerinde geçiyor. Neredeyse her hafta bir parti düzenleniyor. İşte bütün kaos da bu partilerde yaşanıyor. Aman aman ailenizin yanında izlemeyin, zararlı çıkarsınız. 😂
N'olur, "övdün mü yoksa sövdün mü, anlamadık" demeyin. Hikaye çok gerçek ve gençlerin yaşadığı dram çok tanıdık. Ben bu diziyi çooook sevdim. Siz de benim gibi psikolojik dram ve gençlik dizilerini seviyorsanız Euphoria'ya bayılırsınız. ❤️

HBO yapımı Euphoria'nın 1. sezonunu BluTV ülkemize getirmiş; ben oradan izledim. 2. sezonu çok kısa bir süre önce yayına girdi, umarım hemeeen BluTV'ye gelir. 🤲🏻
Düşüncelerini merak ediyorum; hadi konuşalım, aranızda Euphoria izleyen var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer