Scream/Çığlık film serisini izlemeyen yoktur herhalde. Hatta yeni filmi de yakında vizyonda. Çocukluğumuzun en çok korkutan filmlerinden biriydi. Netflix üzerinde yayınlanan bir diziden bahsetmeye geldim ben de.
2015'te çıkan, 2 sezon süren Scream dizisi de aynı filmi gibi maskeli bir katili anlatıyor.

Aslında tek farkı maske fark ettiğiniz gibi. Bunu Scream filmi hayranları biraz garipsese de sonuçta ayrı bir tür olduğu için ben normal buldum.
Dizi okulun tiki kızlarından birinin siber zorbalık sonucu öldürülmesiyle başlıyor.

Yorumlarda "Bella Thorne gibi güzel bir kadın oynuyor tabii ki izlenir" yazdığını görünce herhalde dedim başrol ama ilk bölümün 10. dakikasında falan ölüyor zaten. Yorumları yapan ablayı görünce durdurmuş herhalde :)
Olayı araştırmaya başlayan arkadaşlarının çevresindeki kişiler de aynı maskeli kişi tarafından birer birer öldürülmeye başlar.

Klasik korku filmi/dizisi gibi elbette "ablacım yeter, nolur saf saf davranma" dediğiniz bir karakter var burada da. :)
Ölen kişiler hep birinin etrafında toplanmaya başladıkça artık ölümlerin ortak noktasının onun olduğunu anlamaya başlıyorsunuz.

Ve aslında diziyi izlerken hepsinden şüpheleniyorsunuz. Ya oysa, ya buysa, bak bu böyle yaptı, bunun yürüyüşü katile benziyor... Kafayı yedirtir :)
İlk sezonda katilin kimliği açığa çıkıyor. Ama yeter mi, yetmez :)

Dizi her ne kadar güzel ilerlese de sezon finalinde çıkan katili zaten tahmin edebiliyor oluyorsunuz. Çok şaşırtmıyor yani.
Katil bulununca cinayetler biter sanıp hayatlarına devam eden Lakewood 5'lisi, tekrardan aralarından birini kaybediyor.

İlk sezon bulunan katilin bir yardımcısı olduğu gerçeğini kabul etmek zorunda kalıyorlar ve 2. sezonda da onu aramaya çalışıyorlar.
2. sezonun finalini ise izlemeseniz de olur :D

Siz sonucu isterken sezon finali çok farklı bir hikayeye başlıyor. Bitsin istersen yeni olayları başlatıyorlar, karışıyor işler. Ben 2. sezonun finalini çok beğenmedim yani. 3. sezon Netflix'te yok şu an ama YouTube'da bölümlerini buldum. Karakterler değişmiş... Bu sebeple 3. sezonu izlemeyi düşünmüyoruz.
Dizinin cinayetleri bol kanlı, biraz iğrenç. İzleyecekseniz yemek yerken izlemeyin :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Harika:)
Çığlık serisi izlediğim ilk korku/gerilim film serisi. Bu yüzden dizisini izlemek bende heyecan uyandıracaktır. Evde annemle filmi izleyip katilin kim olduğuna dair çıkarımlar yapıyorduk ;)
En yakın zamanda başlarım. Teşekkürler.
Bunda da yaparsınız o zaman, sezon finallerinde biraz hayal kırıklığı yaşasam da tahmin etmek güzel oluyordu :)
güzel diziydi, aynı oyuncularla devam etseydi keşke
Yani bi sonuca bağlanmadan 3. sezonda çok farklı karakterlere geçmesi bana anlamsız geldi. Sezon finalini izleyemedim bile alakasızlıktan
Korku filmlerini/dizilerini çok tercih etmiyorum. Filmini çok kez duymuştum. İzleyen çoğu kişi de beğenmişti. Mutlaka güzeldir ama korku filmlerini/dizilerini tercih etmediğim için izlemeyi düşünmüyorum. Tavsiye için teşekkürler.
Emeğine sağlık ama korku film ve dizilerini çok fazla sevmiyorum
Ben yerli korku izliyorum Dabbe siccin serilerini 🧐
Scream filmini eskiden izlediğim zamanları bilirim. Ama bu yeni serisi mi? İlk defa görüyorum.
Dizisi bu evet :)
İlginç. Şu aralar izlediğim yabancı bir dizi yok. Witcherın 3. sezonuna da daha çok var. Tavsiye edermisiniz?
Yaani, gidişatı güzeldi ama sezon finalleri beni tatmin etmedi. Ben sonuca değil yola odaklanırım benim için önemli olan o diyorsan evet, ben gerildim bölümlerde.
Olsaydı çok güzel olurdu scream çok güzel bir flimdi ve gerçek hayattan alındığı söyleniyor
var işte :)
Dizisi mi var pardon okuyamadım da
Aynen dizisi var
Ne güzel başlamalıyım 😂👍
Pek bi heyecanı kalmaz gibi🤔
Bence bazı şeyler tadında bırakılmalı!
Devamı değil ki, ayrı bi dizi :)
Bence pek fark etmez!
Peki!
ben filmini hiç sevemedim. dizi olursa da izleceğimi sanmıyorum
Scream'ın dizi olmasına çok sevindim severek izlediğim bir filmdi şimdi bölümlerine bakacağım teşekkürler.
Belki ama seri filmlerden çok var bunun dışında
#Hükümdar
o ne demek :)
Dizi olması gereken çığlık dışında nice yapım var yani
Bence dizisi keyifli olmaz ya. Bazı hikayeler film olarak daha uygun ve öyle de kalmalı.
Keşke maske bu kadar değişmeseydi. Bu hali çok ilginç geldi.
Çok sarar izlerim ben
Vikings bitsin sonra buna baslıcam, teşekkürler :)
Boş vakitlerde izleyeyim efsane duruyorr
korku filmlerine bayılıyorum
Bence çok güzel olur ve kaçırmam izlerim
Dabbe serisi olabilir belki.
Yılların filmidir kendisi severek izleriz😃
Böyle şeylerin bence dizisi olmamalı yaa film şeklinde kalmalıydı bence
İzlenir aslında efsane bi filmdi bi zamanlar
Beğenenler icin iyi olmuş
Ya bende çok seviyorum
Bı korku bağımlısı olarak şikayetim yok
istemem ben dizileri pek sevmiyorum
Vaay iyi olmuş. Güzel paylaşım.
Harika olmuş emeğine sağlık
Mükemmel içerik mükemmel konu
Bu tarz dizi ya da filmleri sevmiyorum…
Güzel bir filme benziyor
dizi.
Bence de scredam😂
izlemedim hemen izlemeye gidiyoruumm.
Bu arada harbiden çok iyi dizi
Korkuyorum böyle filmlerden
Korku filmlerini sevmiyorum.
Güzele benziyor
Su güzel kızları sevmek varken mal bu adam
Ben seyredemiyorum maalesef.
Gece gece yaa😂
Korktun mu :P
Son resim evet
Dabbeye benziyor sanki ama korkunç
Yok ya alakası yok :)
Güzel filmdi :D
Güzel yazı olmuş
Emeğine sağlık
Cok güzel bence olmuş ellerine sağlık
Emeğinize sağlık
Bence transformers ve yenilmezler
Eline sağlık.
ilk kez duydum
Sevmem genelde dizi
Eline sağlık
Emeğine sağlık
Çok güzel bir yazı ellerinize sağlık
Ay noluyo noluyo
Oğrenmis oldum
Emeğine sağlık
Eskiler süperdi :)
İzlemedim bilmiyorum
müthiş bir yenilik