Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?

Öncelikle belki fotoğraflarda spoiler olabilir. Hala izlemediyseniz, dikkatli olun. 😊

Friends benim en, en, en sevdiğim sitcom. Ve bu kadar sevmemdeki sanırım en önemli etken kimsenin birbirini dışlamadan çok güzel bir arkadaşlık grubu olması. Birbirleriyle hemen her şeyi paylaştıkları çok güzel bir ilişkileri var, tartışmasıyla, mutluluğuyla siz de onlarla o anları yaşıyorsunuz.

Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?
Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?

Bir diğer sebep birbirleri ile çok alakasız bir grup olması. Meslekleri, kişilikleri birbirinden tamamen bağımsız fakat bir o kadar uyumlular.

Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?
Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?

Dizinin çekilmeye başladığı dönem ile ilgili belki de ama size bir sıcaklık sunuyor. Eskinin güzelliği midir bilemem ama ben izlerken genelde yumuş yumuş olurdum.

Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?

Bir diğer hoşuma giden şey gerçek seyirci önünde oynadıklarını bilmemdi. Evet, arkadaşlar. Dizi gerçek seyirciler ile çekiliyordu. İzlerken her seferinde "Keşke çekilirken orada olsaydım." dedim ama tabi bu yaş itibariyle de imkansızdı tabi ki.

Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?

En sevilmeyecek karakterler bile sevilebilirdi. Kendilerinin de söylediğim gibi örneğin Rachel karakteri bazı konularda çok bencil olmasına rağmen size kendini çok sevdiriyor. Ya da Ross beni Rachel ile olan ilişkisinde yıldırsa da diğer arkadaşları ile olan ilişkilerinde çok seviyordum. 💙

Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?

Dediğim gibi sanırım sevmemin en büyük sebebi gerçek samimiyetleri idi. Birbirleri ile dizi boyunca gerçek arkadaşlıklar geliştirmişler ve bu size geçiyordu. En son yayınlanan Friends Reunion'da belirttikleri iğin hala görüşüyorlarmış. Ben de en çok bize hissettirilen samimiyeti sevdim.

Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?

Peki siz en çok neyini sevdiniz?

Friends Dizisinin Güzel Olma Sebepleri Neler?
Cevapla