Herkese merhabaaa! İlk benceme hoş geldiniz. Bu bencemde sizlere film izlerken ki insan tiplerinden bahsetmek istiyorum. Film izlememeyi nasıl başarırlar gelin birlikte bakalım. 😀
Film esnasında sürekli soru soran tipler

Benim muzdarip olduğum bir konudur. Filmi izlemek yerine sürekli soru sorarlar ne film keyfin kalır ne de sorulara cevap vermekten beynin. Ben de eskiden soru soran tayfadandım ancak filmi anlamaya çalışınca soru sormaktan daha çok şey öğreniyorsunuz böyle yapanlar tavsiye ederim bunu size. 😜
Haşır huşur sesler çıkartan abur cuburları alarak işitme duyumuzun gelişmesine fayda sağlayan tipler

Eveeett birazcık kendimi de gömmüş gibi olacağım ama bu benim ehhe. Abur cubur yemeyi çok seviyorum bu yüzden cips, kola tarzı haşır huşur ses çıkaran şeyler sinir bozucu ama ne yapayım. Arkadaşım bir gün; "sayende işitme organım çok gelişti" demişti de bu tuhaf başlık oradan esinlenildi. 😀
Filmin en güzel yerinde ölü gibi uyuyan insanlar

Sevdiğin insanlar ile film izlemek elbette çok güzel taa ki uykuları gelip uyuyana kadar. Filmin başında tüm abur cuburu bitirip ortasına doğru da uyurlar genelde. Siz de tek başınıza filmle kalakalırsınız. Aslında keyifli sanki he. 😀
Telefonu ile haşır neşir olan insanlar

Eveeett film esnasında bir anda telefonu ile oyalanıp filmden uzaklaşıp sizi yarı yolda bırakırlar bu da çok sinir bozucu. Yahu izlemeyeceksin neden film açtık ki diyor insan. 😀
Eveet arkadaşlar bencenin sonuna geldik. Bu bencemde sizlere filmi bize zehir eden insan tiplerinden bahsettim kendimce. Bu benim ilk bencemdi daha bir sürü yazabilirim bu maddelere ancak ilk etapta aklıma gelenleri de ekledim oraya belki devamını siz eklersiniz görüşlere. 😀Umarım beğenirsiniz. Kendinize çok iyi bakın, görüşmek üzeree. 🍭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bir kaç kere sinemaya yanımda birileriyle gitmiştim ya ellerine telefon alırlardı ya da uyumaya kalkarlardı bazen de ne oldu diye sorarlardı. 🤦♀️ Pişman etmişlerdi filmin de içine ederlerdi.
Velhasıl sinemaya tek başıma gitmeye karar verdiğim günden beri anladım ki tek başıma daha çok keyif alıyorum filmden. 🤓
Uyuyan, telefonla oynayan ve sürekli hareket halinde olan tipler beni uyuz ediyor. Filmin tadı tuzu kalmıyor cidden. Filmi izleyip üzerine konuşabileceğim kişilerle izlemek daha keyif verici oluyor. Güzel bir bence olmuş. Emeğine sağlık.
Sağolasın, teşekkürler 🌼
Rica ederim 🌼
İçimizdekileri dönmüşsün resmen emeğine sağlık 👍😊
Teşekkür ederim 💙
Ne demek efendim 😊
Gereksiz , dikkat çekmek için gulenleri unutmuşsun🙈
Ben de insanım nihayetinde yorumun için teşekkür ederim dostum
😰🙈🙈
Film başlamadan abur cubur bitirenler ve telefonuyla ilgilenip ee niye öyle oldu diye soranlar 😀 eline sağlık
sevgilim sürekli osurdugu icin biz de izleyemiyoruz
Filmi dikkatsizce izleyip sürekli soru soranlardan ben de çok muzdaripim.
Film aninda uyuyanlar dmekki filim uykusunu getirmis
Evet haklısın güzel bence olmuş
Teşekkür ederim 💙
Evet bende sinir olurum
Telefona sinir oluyorum
Soru aoranlara ben de acaip sinir oluyorum
Sıkıcı film olursa bende öyleyim
Bir an kendim canlandı karşımda :D
Fazlasıyla katılıyorum. :D
Sürekli kendi yorumunu katanlar
filmde şu şunu yaptı vs diyenlerrrr
O yüzden en iyisi tek başına izlemek...
sinir bozucu evet
kapının çalmasıdır.
Doğru olmul
Kapının çalması