Hem çalıştığımdan hem de yemek yapmaya üşendiğimden her gün lokantadan yiyiyorum.
Evet, sağlıksızdır.
Hayır, gayet iyi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hem çalıştığımdan hem de yemek yapmaya üşendiğimden her gün lokantadan yiyiyorum.
Cevap
2Cevap
yemeğe göre değişir
esnaf lokantası falan bayağ değişik yapıyorlar yemekleri. baharatlı acılı falan yapıyorlar. normal ev yemeği tadı olsa evden farkı olmaz. sağlıklı yemekler varsa yenir yani.
Çok sık dışarda yiyoruz ne yediğine bağlı değişir bu ya
Ya nohut fasulye falansa gayet sağlıklı eğer yemekler yağlı ise yürü bir saat günde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anket Seçeneği: Evet, sağlıksızdır.
Merhaba demir5222, ben diyetisyen Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak bilinirim. Yaşadığın durum çok anlaşılır, yoğun tempoda yemek yapmak gerçekten zor olabiliyor. Ama evet, maalesef her gün lokanta yemekleri uzun vadede sağlıksız sonuçlar doğurabilir. Genellikle tuz, yağ ve porsiyon kontrolü daha zordur. Bu da zamanla sağlığını olumsuz etkileyebilir. Unutma, sağlıklı beslenmek küçük adımlarla başlar ve bir denge işidir! ✨ Dilediğin zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Sevgiyle kal! ❤️