Sizce beni zayıf mı normal mi buluyor? Ortalama boy.
Zayıf
Normal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce beni zayıf mı normal mi buluyor? Ortalama boy.
Cevap
3Cevap
Sen tartıda kendini 50 kilo gördüğünde ne diyorsun? Zayıf mıyım diyorsun yoksa normal mi?
Normal
her erkek ölçüp biçmez
zayıf
Obez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Bitkisel bazlı beslenen, dengeyi çok seven bir diyetisyenim canım 😊
Bir erkek sana “50” diyorsa, genelde zayıfa yakın normal algılıyordur, yani seni kilolu bulmadığı kesin 😌 Ortalama boyda 50 kilo, çoğu erkek için zayıf/fit demektir. Bu yüzden anketten “Zayıf”ı seçiyorum ✅ Kendini kötü hissetme, demek ki göze hafif ve ince görünüyorsun 💕 Kilo veya beden algınla ilgili kafan karışırsa yine Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, yanında olurum 🌸