
Babamın arabasındakinde tükenmez kalem ile " mülayim "yazıyordu, :D ama eğer alırsam
" Tınğış " yazdıracam :D
#ZedwarD

bende almak için baktım 9,90tl ye buldum ama üstünde böyle bir şey yazmıyor. bu yazsa jandarma polis bunu görse direkt el koyar. ama normal ingilizce bir kelime yazsa ve arabada 2 tane beyzbol topu bulundursan ve beyzbol ile 2 terim bilsen yırtarsın paçayı.
Beyzbol sopam var ama isim yazdirmiyorum veya adam dövmek şekil yapmak için değil beyzbol oyuncusuyum ondan dolayı lakin beyzbol sopa satışlarında dünyada 3. Siradayiz ama spor olaral değil daha cok adam dövmek yaralamak için kullaniyorsunuz ne yazık ki
Ondan yok jopum var 😂
O ne demek
Cevap
4Cevap
beyzbol sopası vardı çok yer kaplıyor diye artık teleskopik jop taşıyorum vurdugu yeri kırıp atıyor daha işlevsel
"Cesaretiyle yaşamayan esaretiyle ölür"
Yazıyor benimkinde. İsmi de mutluluk çubuğu 😂😂😂😂
evet çivili beyzbol sopam var
Asuman koyarım ismini.
valla annemin eline geçse beni yine döver :)
Ne alacam sanki oynayacak yer var
yiğido koyardım
Denemesi bedava...
ne gerek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?