:-) Tamam ben belki aldığım solukla, ezikliğin manifestosunu yazıyorum ama bu adamlar gayet çekici, şimdi haklarını yemeyelim, hele hiçbiri yakışıklı değil demek acımasızlık.
:-) Adamı seksi buluyorum açıkçası. Dikkat ettim de burada açılmış bu tür sorularda erkekler hep en fazla Berat Albayrak'ı tercih etmiş, kadınların oylar nispeten dengeli dağılırken erkekler Berat Albayrak'ta kümelenmiş. Bana enteresan geldi. :-)
En İyi Cevaplar