Ömer Yağız ismi sizce nasıl arkadaşlar güzel mi? Yoksa sadece yağız mı olsun? Ben Ömer ismini de çok seviyorum?

Yengem Doğum yapacak onun bebeği de kız. Önerebileceğiniz kız isimleri de varsa yorumlara yazarsınız
Ömer Yağız ismi sizce nasıl arkadaşlar güzel mi? Yoksa sadece yağız mı olsun? Ben Ömer ismini de çok seviyorum?
Cevapla