Kirpiklerimi kestim.. Uzayınca aynı hizaya gelir mi?

Sağ kirpiğimi yaklaşık 2,5 ay önce yanlışıkla traş makinesiyle birazını kestim sonra eşit olsun diye diğerinide kesiyim derken ikisinide yamuk yumuk kestim. uzatıcı yağlar falanda sürdüm işte 2,5 ay falan geçti şimdi kirpiklerim biraz uzadı ama hala kısalı uzunlu.. Her kirpiğin yaşam süresi varmış 3-4 ay falan. Sizce zamanla aynı hizaya gelir mi? Uzunlukları eşitlenir mi? Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar var mı acaba başka başına böyle bir durum gelen? Bir kaç kişiden daha fikir almak istiyorumda...
Kirpiklerimi kestim.. Uzayınca aynı hizaya gelir mi?
Cevapla