Ben ciddi anlamda kontrolümü kaybediyorum, ben benlikten çıkıyorum içimden başka bir ben cikiyor.
O an tek yapmak istediğim elimi ağzına sokup küçük dilini kopartmak oluyor.
Agzini sapirdatan insanin yaninda ne yemek yiyebiliyorum, ne oturabiliyorum, ne konuşabiliyorum.
Bu durumum gittikçe kötüye gidiyor çünkü hayatın her anında böyle insanlar karşımıza cikabilir. alismam lazım ama takıntıya döndü.
Sizce bu durumu nasıl duzeltebilirim? Kendimden korkuyorum artık. Üstelik birinin ağzını sapirdatmasindan da korkuyorum resmen fobiye döndü.
O an tek yapmak istediğim elimi ağzına sokup küçük dilini kopartmak oluyor.
Agzini sapirdatan insanin yaninda ne yemek yiyebiliyorum, ne oturabiliyorum, ne konuşabiliyorum.
Bu durumum gittikçe kötüye gidiyor çünkü hayatın her anında böyle insanlar karşımıza cikabilir. alismam lazım ama takıntıya döndü.
Sizce bu durumu nasıl duzeltebilirim? Kendimden korkuyorum artık. Üstelik birinin ağzını sapirdatmasindan da korkuyorum resmen fobiye döndü.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar