Yemek yerken ağzini şapirdatan i̇nsanlara tepki̇ni̇z ne oluyor?

Ben ciddi anlamda kontrolümü kaybediyorum, ben benlikten çıkıyorum içimden başka bir ben cikiyor.
O an tek yapmak istediğim elimi ağzına sokup küçük dilini kopartmak oluyor.
Agzini sapirdatan insanin yaninda ne yemek yiyebiliyorum, ne oturabiliyorum, ne konuşabiliyorum.
Bu durumum gittikçe kötüye gidiyor çünkü hayatın her anında böyle insanlar karşımıza cikabilir. alismam lazım ama takıntıya döndü.
Sizce bu durumu nasıl duzeltebilirim? Kendimden korkuyorum artık. Üstelik birinin ağzını sapirdatmasindan da korkuyorum resmen fobiye döndü.
Yemek yerken ağzini şapirdatan i̇nsanlara tepki̇ni̇z ne oluyor?
Cevapla