
Ne yani bir yaprak daha olsa sevecekmiydi..
buda dinlemelik..

Baktım hep hüsran hep hüsran sonra dedimki bırak papatlayalrin canını yakmayı seven sevdiğini belli eder diyerek vazgeçtim o gün bugündür bakmıyorum.
Bende aynen bu fikirdeyim işte artık 😊
teşekkür ederim😊
Şarkıya gel. Dinle MutlakA
Hayır bakmadım
Cevap
0Cevap
Çok baktım papatya falı bu şarkı çok Güzel hatırlattığın için teşekkürler 😊
Papatya gibiydi kalbi; bazen sevdi bazen sevmedi 🌼
Biz köyde taç yapardik.. ya da toplayinca kuruturduk papatyaları..
Evet baktım. Eskiden çok bakardım :)
Kalmadı mı yani çok mu bakmışım?
Yok ben o kadar çok bakmadım.
hep sevmiyor çıkıyordu zaten 😒
demek ki 😀
hayır 🙄
Yaptım naparsin bundan bile medet umduk
Baktım evet şarkı güzel
Önceden seviyordu heralde 😂
Yıllar oluyor papatya falı bakali onun için öyle dedim
Aynen
Yaptım ama hiç seviyor çıkmadı 😶
Yapiyorum ama eglencesine inanmiyorum
Çocukken yapardım
Çocukken yaptim
Çok bakardım
Baktım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar