deniz kenarında oturmak ilk bahar son bahar gibi zamanlarda güzel yazın bok gibi hele bide sıcak yerdeysen o nemden sıcaktan oldun yerde sapır şapır terliyorsun nefes alamıyorsun kışında bok gibi çok soğuk oluyo
işte sabah kalk kahvaltı yap öğle olmadan plja git yerini kap akşama kadar denize gir güneşlen sonra akşam olunca eve git yat bu oluyo max lsdglk yoksa durulmuyo evde
hayalım😊 sabah erkenden kalk güzel bir yürüyüş, yaşam sevıncı iç huzuru yakala.. sonrada iş vs.. bazı günlerde gün batımını izlemek.. Gecenın karanlığını hissetmek bazen hüzünü bazende sevınçını yaşamak
Giyersin sortunu , alirsin havlunu. Piti piti parmak arasi terliklerinle yuruyerek gidersin sahile. Acarsin buz gibi bir bira , dalarsin buz gibi suya ohh mis 😁 Konyanin allah canini alsin zaten
En İyi Cevaplar