Tütsü ile sinekleri evden uzaklaştırmaya çalışıyorum iki gündür. Bu gün camımın kenarına birkaç tane sineğin öldüğünü gördüm. Acaba ben mi sebep oldum?😔


Balkonda ışık demetim var. Camı acıo oranın ısıgnı yakıyorum. Gidiyorlar sonrada kapatıyorum.
Pencereyi açıp dışarı kovalıyorum incitmeden. Zararsız ise bırakıyom uçsun evde.
Ben öldürmüyorum öldürmüş gibi yapıyorum havada tokadı geçiriyorum biraz sersemleyip gidiyor
bazı kimyasallar var odada kullan elektronik olanlar mesela
yok ya vermez sorun olmuyor ama yakan denen küçük şeylere pek çaresi yok
Cevap
11Cevap
Vay güzel kardeşim benim. Helal olsun, Tütsüden ölmez sinekler. Uzaklaşmazda. Akşam olunca ışıkları kapat pencereyi aç Sinekler karanlıkdan dışarıda ışık görünce çıkacaklardır.
3 tane sinek öldü diye yas mı tutacan? balarısı değil mikrop bulaştıran haşerat bunlar tabi öldüreceksin.
öldür ya niye bu kadar kafaya taktın. .. banyo etme o zaman mikroplar yaşasın vucudunda hayır sevap islersin
evi havalandır çıkar giderler. sıcak ortama geliyorlar çünkü.
Al eline sofra bezini aç pencereyi ya da kapıyı evin başından başla kovmaya 😂
Tütsüye cinler gelirmiş diye duymuştum
Doğru
Kandil yağı ve tütsü
Bilmiyor muydun?
Bende bir ara kullanayım dedim rahatlatıyormuş diye. Ama kokulu mumlar ve tütsüye cinler geliyormuş
İnternette okumuştum
Cinleri de mum ve tütsüyle çağırırlarmış insanlar
camlara sineklik taktır olayı kaynağında yok et
Bence al onları karşına konuş
Aynen👀
Ben öldürüyorum spreyle uğraşamam
Fesleğen
yav ölsün sinek nolacak
öldürüyorum direk
elektrik veriyorum
onlar da kanımı emiyor
Zehirle ölsünler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar