"Yaa çok uyuzsun 😂😂 "
"Uyuzzz" yazıyor insanlar
Nedir yani bu?
"Uyuzzz" yazıyor insanlar
Nedir yani bu?
Takılı kalmamalısın. Herkesin kullandığı bir kelime yani
Takılmadım da bı aralar ısrarla söylenir oldu ben de bir sorgulama ihtiyacı duydum
Uyuz, genelde sevimli kişilere söylenir. Güzel birşey bence :)
Hiç o anlamı çağrıştırmıyor nedensiz 😊
Sözlükteki anlamından dolayıdır ama genelde biz kelimeleri mecazi anlamıyla kullanırız :)
Bilemeyeceğim 🙄🙄
Uyuz olmuşsun git aşı ol.😁
Çok komik 👏
Cevap
7Cevap
Artık herkes demeye başladı 😂😂
Ters insansın demek..
Evet biraz öyleyim
Bana da derler çok takılma
Bu aralar çok dendi diye merak ettim sadece
Sevenler diyorsa tatlısındır
Seviyorum seni uyuz diyen de var düz diyen de var
Kavgada hakaret sayılabilir ama bence latife ediyorlar
Kaşıntı yapıyoruz herhalde ;)
Ha yok kavga değil normal konuşma
Sanırım 😁
Bence oturup ağla uyuz
Neden peki?
Üzül
Neden?
İstiyorum
Sen istediğin için üzülmeyeceğim.
Tamam
Evet uzulmelisin
Neden peki?
Gicik gibi yarim terbuyesizce olmayan hakaret seklidir
Pekala teşekkürler
Uyuz oldum şimdi uyuuuz
Geberr
Bu nasıl bir konuşma tarzı?
İstediğim tarzda konuşurum
Konuş benim sorunum değil fakat neden bana karşı "geber" sorunun ne?
Geberr çünkü
İyi bozuk zekalı insan
Et alayını gizlisin çünkü
Gizli olmasam da söylerdim. Tek bunu düşünen ben değilim emin ol
Nickini ver? Senin hakkında çok hayırlı düşünüyorlardı
Beni burada tanıyan yok yani bu nick ile 😂 sen daha çok yenisin buralarda.
Beni seven ya da sevmeyeni ben Biliyorum zaten sen rahat ol
Yav yürü git çocuklarla mı uğraşıcam
Bence çocuk olan sen oluyorsun yaş farkından ama yine de sen bilirsin.
sinir bozucusun yaju
Pekala teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar