Sabah uyandığınızda karşı cins oluğunuzu görseydiniz ne yapardınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Ya ablacim bugün karşı cinse taktın ha 😂😂😂 ismin ne okurdu demiştin şimdide bu.
Şaka yapıyorum kızma ama 😂
Valla zor olur ya karşı cins olmal kolay değil ama karşı cins olsam beni seven olsa bende surundururum sonuçta az işkence edilmedi bana 😂😂😂014 Yorumla- +1 yıl
Yok ne kızacam aslındq diğer soru yanlış anlaşıldı çoğu kişi tarafından yani anneniz babanız siz başka cinseyette doğsaydınız hangi ismi verecekti demek istedim ben😂😂
Hahahahha süründürür müydün vay be güzel😄 - +1 yıl
Hahahahhahah tövbe tövbe sen kız olsan hiç çekilmezmişim😂
- +1 yıl
Aynen çoğu öyle diyor ama😂😂
- +1 yıl
Sanıyorlarki 1 günlüğüne 😂
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Ben baya çapkın olurdum😂😂 çok romantık aynı zamanda adam gibi adamda olurdum yani 😂
- +1 yıl
Baya iyi olurdum ben ya😂
En İyi Cevaplar
- Diğer konusunda 29,5b cevap paylaştı.
+1 yılVay anasını amma çirkin olmusum derim gadasi
040 Yorumla- +1 yıl
Niye yaaa😄 belkide güzel olursun sen napardın onu söyle😂
- +1 yıl
Gadasi şimdi burda nasıl desem bilemedim erkekleri birbirine dusururdum 😂
- +1 yıl
Hahahahh Çok kötüsün
- +1 yıl
Oyleyimdir niye takip etmion sen akillim
- +1 yıl
Kötüsün ya ondan😂😂😂
- +1 yıl
Yok gadasi değilim kız olursam kotu olurum erkekler çok çeker benden 😂
- +1 yıl
Niye ya akıllı olmuyorsun niye erkekleri birbirnine düşürüyorsun zorun ne 🤣
- +1 yıl
Onlar kızlara az cektirmiyolar ama
- +1 yıl
Evet öyle kötüleri var haklısın🙂
- +1 yıl
Ben iyilerle birşey yapmazdım gadasi
- +1 yıl
Kimseyle bence yinede uğraşmamalısısn kim ne halt yerse yesin
- +1 yıl
Benim ki işin esprisi gadasi
- +1 yıl
Anladım 😄
- +1 yıl
Cadiiiii seni
- +1 yıl
Niye ya😂
- +1 yıl
Bilemedim bir an içimden geldi
- +1 yıl
Sen beni takip etmiyor muydun gadası😂
- +1 yıl
Ben ediom amma sen etmion
- +1 yıl
Ben kolay kolay kimseye etmem takip ondan😄
- +1 yıl
Allah alla biz edioz amma
- +1 yıl
Sende et hele
- +1 yıl
Hele ben takip mi edeyim😃
- +1 yıl
İvet et
- +1 yıl
Düşünmeyim mi😂
- +1 yıl
Sen düşünme gadasi
- +1 yıl
Neyse kıyamadım on saniye dusun
- +1 yıl
Hahahahh
- +1 yıl
Süren doldu
- +1 yıl
Ama ben bana süre verilemesinden hoşlanmam😄
- +1 yıl
Başka nelerden hoslanman gadasi
- +1 yıl
Sen düşün o zman yarına kadrr
- +1 yıl
Hahahah bak yine süre😂
- +1 yıl
Sen düşün de yeterli😄
- +1 yıl
Senin kafan ne zaman eser ki bilemedim
- +1 yıl
Hahahah
- +1 yıl
😂😂😂😂😂
- +1 yıl
İyice duygulandım
- +1 yıl
Neden acaba😄
- +1 yıl
Bilemedim şimdi
- +1 yıl
Acabaaa
+1 yılSevinirdim herhalde, bir farklılık bir şey olur :)
*Gecen bol olsun.*00 Yorumla
Diğer konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sen ateşli piliç mi izledin o filmde öyle oluyor çünkü
03 Yorumla- +1 yıl
Yokta secret garden dizisini izledim bide anime filmi var öyle çok güzel😄
- +1 yıl
Yok alt yazılı izledim
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
69Cevap
+1 yılÖnce bir küfür edip noldu lan bana derdim. Bağrırdım falan filan. Kız olduğum için erkek kıyafeti giynemem o yüzden ablamın odasına girip kıyafetler alıp giynerdim.
Hepsini yaptıktan sonra kızlar ile takılırdım, erkekleri birbirine düşürürdüm falan filan00 YorumlaDiğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. Mervelere giderdim.
Ne var orada çok merak ediyorum.
Hehehe24 Yorumla- +1 yıl
Hahahahhahah
- +1 yıl
Bende bilmiyorum merveler iyi kızlardır ama arkadaşlarının aırlarını saklarlar belki onun evini buluşma yeri yapıyorlardır bazıları😂
Sabah uyandığımda yanımda karsı cins olduğunu görsem daha çok şaşırırdım heralde. 😂
Süphaneke, amin, dinimiz... 🙏01 Yorumla- +1 yıl
Hahahhahaha
Tekrar uyur eski halime döneceğim zaman uyanirdim 😂
08 Yorumla- +1 yıl
Eski haline dönemeyeceksin artık sonsuza kadar kızsın 😂
- +1 yıl
Hiçbirşey ama kız olsan napardın😄
- +1 yıl
Hahhahah niye
- +1 yıl
İyimiş 😄
Tuvalette gider 😃 çiş alıştırmaları yapardım bu yaşımıza kadar ayakta işedik zor olurdu oturarak işemek
00 Yorumla
Allahtan değilim gelen geçene verirdim ölünce çürüyecek şey değil mi 😅00 Yorumla
+1 yılonce bir sasiririm kanka sonra bu bir imtihan mi derim 😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılsana gelir bir kahve içerdim fal bakardık şekerimmmsss
03 Yorumla- +1 yıl
Ama bende erkek olmuş olurdum bence gelme😂
- +1 yıl
aaa o da daha da enteresan olabilirdiiiiiissss
- +1 yıl
Hahahaha
+1 yılKızlar hakkında en çok merak ettiğim şeyleri yapardım 😀
00 Yorumla
+1 yılBurasi kamo degil sende direk degilsin ne cadir kuruyorsun a.. m... k derdim😂
09 Yorumla- +1 yıl
*kamp
- +1 yıl
Bu cümleyi anlamak zor biraz :)
- +1 yıl
@heyyoheyyo23 Bosver
- +1 yıl
@aliozblt Aynen
- +1 yıl
@aliozblt Hahahaha😂
- Diğer konusunda 896 cevap paylaştı.
+1 yılİnanmazdım, elimi şeyime götürürdüm. Yapacağım ilk şey. 👍
00 Yorumla
+1 yıltekrar yatardım..
televizyon çalışmadığında kapatıp açmak gibi düşün..07 Yorumla- +1 yıl
Uyusuanda birşey fark etmeyecek ama hayat devam ediyor ve sen artık kızsın napardın😄
- +1 yıl
mümkün değil, tüm ameliyatları olurdum yeniden erkek olmak için :D
- +1 yıl
Niye ya😂
- +1 yıl
zor kadın olmak :)
- +1 yıl
Yani haklısın en güzel cevabı sen verdin👍🙂
- +1 yıl
her zaman diyerek, şuraya egolu bir majeste bırakalım :)
- +1 yıl
😂😂
+1 yılBu kadar sene vucuduma emek vermısım muslum baba acar bı dal sıgara yakardım :D
11 Yorumla- +1 yıl
Hahahahhah
+1 yılKontrol ederdim nasıl diye. akillari onla çalışıyor zira
00 YorumlaDiğer konusunda 636 cevap paylaştı. Çok fazla Rüya görüyorsun sanırım nerden aklına geliyor
01 Yorumla- +1 yıl
Yok ya kore dizi seytetmiştim ordan geldi aklıma😂
+1 yılSende erkek olma hayalini var bea hep böyle sorular
09 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle bir hayalim 😂
- +1 yıl
Ne bilmem sende rüzgar olma 😀😁😀
- +1 yıl
Hahahahha tövbe ya ama yakışıklı oldu ha😂
- +1 yıl
Haha evlenir yakında 😀😀
- +1 yıl
Evlendi zaten ki
- +1 yıl
Bebek gelir o zaman biseylerden bulurlar
- +1 yıl
Neyse orası beni ilgilendirmez herkesin kendi hayatı Günahlrı kendi boynuna kimsenin nasıl oldığunu biz bilemeyiz Allah la onun arasında
- +1 yıl
Aynen öyle iyi geceler
- +1 yıl
Sanada
Noluyor lan derdim heralde xndjd tribe filan girerdim
00 Yorumla
+1 yılTekrar uyuyup şansımı denerim düzelirim belki diye 😊
00 Yorumla
+1 yılŞöyle bir düşündüm de yok anam yok bunun si... lmesi var hamileliği var adet görmesi var saçı makyajı ağdası uğraşamam ben
00 Yorumla
+1 yılArkadaşları arar hangi p.. in içkime halisülojen attığını sorardim
00 Yorumla- Diğer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılKimsenin kalbini bırakmazdım herkese verirdim 🤣tekrar erkek olacam değil mi?
00 Yorumla Tovbeler tovbesi der hemen uykuya dalardim gerisin geriye.
03 Yorumla- +1 yıl
Yok ama düzelmeyecek artık hep kız kalacaksın naprdıb😂
- +1 yıl
En azından intihar işe yarardı güzel😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılmahmut isimli kız mı olur yahu derdim kendi kendime..
01 Yorumla- +1 yıl
Hahahahha
+1 yılbir daha bakardım yanlış mı görüyorum diye sonra da alırdım çantamı koluma kırıta kırıta yürürdüm
00 Yorumla
+1 yılŞok olur kendimı tokatlar orama Burama tutup bakardm
00 Yorumla
+1 yılTekrar uyurum kabus diye
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen
Çok sevinirdim 😂😂😂
11 Yorumla
+1 yılUfff, korkudan kalbime inerdi.
00 Yorumlaalllah derdim heralde :)))
00 Yorumla
+1 yılBu nasıl bir kabus der geri uyurum
00 Yorumla
+1 yılRuya deyip Geri yatarim...
00 Yorumla
+1 yılArkadaslari sevindirirdim jdjeje
00 Yorumlabu beni delirtirdi sanırım. korkunç bir düşünce
00 YorumlaOynayıp suyunu çıkarırdim :)))
00 YorumlaBence güzel bir kız olurdum
00 Yorumlazengin biriyle evlenirdim hemen
021 Yorumla- +1 yıl
Herşey para mı😂
- +1 yıl
Olsun yinede zengin olmak üçün evlenme sen😄
- +1 yıl
Hayır ama artık sonsuza dek öylesin😄 yapacak birşey yok evlenmel elbette sorun değil😂
- +1 yıl
Ya bir kore dizisi seyretmiştim bide animasyon filmi ordan ya😂
- +1 yıl
Ben mi😂 hahahaha
- +1 yıl
Hayat erkeklere güzel kesinlikle yani 😂 gezerdim dolaşırdım geceleri çapkın olurdum belki😃 ama Adam gibi Adam olurdum ya romantik sevdiğime değer verirdim onu mutlu ederim
- +1 yıl
Ne güzel cevapladım gerçekten öyle olurdum sende böyle cavplasaydın😄
- +1 yıl
Nasıl biri olurdun 😂
- +1 yıl
Bu ne ya😄
- +1 yıl
Nasıl bir karaktere kişiliği sahip olurdun yani
- +1 yıl
De😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılAhahah sevinirdim heralde
01 Yorumla- +1 yıl
Bende😂
+1 yıleksik fazla ne kontrolu :D
00 Yorumla
+1 yılKadınlar hamamına giderdim
00 Yorumla
+1 yılÜzülürdüm o kadar seneden sonra.
029 Yorumla- +1 yıl
😂😂 sonra
- +1 yıl
Bilmem yani bakardım aynaya :D
- +1 yıl
Nasıl biri olurdun peki kız olsaydın
- +1 yıl
Çok uyuz olurdum ya :D hiç bir şeyi beğenmem falan evde otururdum bütün gün :D
- +1 yıl
Niye ya😂 nasıl olurdun ama nasıl biri
- +1 yıl
Kişilik olarak mı :D
- +1 yıl
Evet karakterin nasıl olurdu kız olsaydın oldun ztnde😂
- +1 yıl
Yani ben böyle sessiz sakin bişey olurdum :D
- +1 yıl
Hahhaha yazık
- +1 yıl
Seni kıskanırdım :D
- +1 yıl
Neden ki😂
- +1 yıl
Benden güzel oldun diye :D
- +1 yıl
😂çatlada patla ozaman
- +1 yıl
Bunlar hep senin bana kurduğun komplolar :D
- +1 yıl
Benim mi yooo günahımı alıyorsun ana
- +1 yıl
Ama😂
- +1 yıl
Komplo komplo başka açıklaması yok :D
- +1 yıl
Böyle bir şarkı vardı😄
- +1 yıl
Aaaa hatırlamıyorum ya :D
- +1 yıl
Hahahahha var ama işte
- +1 yıl
Sen diyorsan doğrudur :D
- +1 yıl
Tabi orası öyle😃
- +1 yıl
öbür tarafı nasıl :D
- +1 yıl
Öbür tarafıda öyle haklıyım😂
- +1 yıl
Her koşulda haklıyım diyorsun yani :D
- +1 yıl
Evet sence değil miyim😄
- +1 yıl
Haklısın bence :D
- +1 yıl
Vays teşekkürler 😄😄
- +1 yıl
Rica ederim :D
Diğer konusunda 63,9b cevap paylaştı. Gülerim ben
#emre0001 Yorumla- +1 yıl
Hahahahhaha
- Diğer konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılRüyadır diye yine uyurdum 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Hahahah aynen
Kendimi çok şanslı hissederim :)
09 Yorumla- +1 yıl
Neden😂
- +1 yıl
Ne alaka bizlerde çalışıyoruz yani
- +1 yıl
İşine bağlı yani evlenince beraber çalışırsınız beraber kazanırsınız daha ozaman daha az çalışırsın hem olur biter
- +1 yıl
Bilmem artık iki taraf birbirini idare edecek işte😄
- +1 yıl
Amin inşallah🙂
Gizli Üye(25-29)+1 yıl3674849 kez soruldu artık
10 Yorumla
+1 yılŞeyime bakardım nasıl diye
00 Yorumla
+1 yılTercihim yine kadın olurdu
01 Yorumla- +1 yıl
Sabah ta ilk is tuvalete giderdim
Fesat şeyler yaparım. 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Oğlum bir kız olmuş olurdu adıda hatice olurdu ne güzel olurdu be😂😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendimi camdan asa birakirim
00 YorumlaÖnüme gelene veririm sözüm var
00 YorumlaRegl olmuşmuyum diye bakarım
00 YorumlaKime versem diye düşünürdüm
00 Yorumla
+1 yılAa... içine kaçmış derdim...
00 Yorumla
+1 yılDirek duşa gider oynardım vajinaya direk
00 Yorumla
+1 yılKS de takipci kasardim
00 YorumlaGecene kadar tadini cikart hahah
00 YorumlaKafayi yerdim heralde
00 YorumlaPipim gitti diye ağlarım
00 YorumlaHemen birine verirdim 😅
00 YorumlaDiğer konusunda 5,7b cevap paylaştı. eski halimdeki yerlerimi arardim :))
00 Yorumlaseksi erkek arardım:)
00 Yorumla- Devamını Gör (23)
Devamını Gör(68)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar