Salatalık domates biber nane maydonoz var şimdilik. Şunlarla uğraşmayı çok seviyorum oy kurban olduklarım 🤗🌱🌿🌾🌺 ablası abisi büyüyecekler daha 😄





Babam gibisin yemin ederim :D cok sukur trabzona tasindikta bu islerini artik koyde yapiyo ama bu seferde annemin cicekleri kapladi her yeri evde her yer cicek :D
Karadenizin hangi ili :D dun diyo yarin koye cikicam yesil sogan koparicam burda zaman gecmiyo findiliklarin dibinde oturucam 😂
Haha sagol oda seni gozlerinden oper :) :D
Mutluluk bu kadar kolay mı? Yarın gelip hepsini çalıyorum 😂😂😂😂
salkım çilekde eksene , çok güzel oluyor, sarmaşık gibi sarıyor her yeri. hem çilekde yemiş olursun :D
ben böğürtlen bile ektim 2 sene evvel, inanılmaz oldu :D 1 tane saksıdan tek fide ile yaptım :) resmini bulursam paylaşırım :D
https://i.hizliresim.com/oVPamb.jpg
https://i.hizliresim.com/4z23AG.jpg
bütün site sakinleri otlanıyor :D bence denemelisin kardeşim sende :) nane ekmişsin ya mesela bak o büyüsün serpilsin ne güzel olacak göreceksin :D
Cevap
5Cevap
Super valla benim. balkonda oyle... Bir bostan ikram edersin artik 3 ay sonra
Çok güzeller maşallah bende de var
Cockların olsa bu kadar sevmezsin😀
Haha çoksel😆😆
çok güzel
:) inşallah
Maşallah subhanallah
Bak kabağı eksik
güzel uğraşlar 👍
Bizim balkon sandım.
Aynı bizim balkon
Çok iyi ya
Way güzelmiş helal
Harika olmuş
Güzel uğraş kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar