Var mi belli bir adi bu keci balasının?
Ne diyonuz siz acabası 😀
Ama cok tatli yaaa keske benim olsa😍😍

Ne diyonuz siz acabası 😀
Ama cok tatli yaaa keske benim olsa😍😍


Biz oğlak derdik eskiden.. ☺
Tatlılık akıyo heyvandan ya ;
E simdi noldu 😀 ne diyonuz
😂😂😂😂😂 yaaaa
Erkek ise teke dişi ise oğlak...
Aaaaa cok salakmis buu 😄😄😄
Nigoss senin olmasin malum aksam iftar veeee 😱😳🙈
Kim kiz s alak😀
Oglak denir cahil misin nesin ya 😂😂
Valla unutmusum
Ben oglak bitek burclarda seeeaaapmisim😂😂
@BirMelek1 Keçi her yerde keçidir :)
Her gelene bir tekme
bir balta😂
Cevap
64Cevap
Kendimize ait ciftligimiz den kare
Koyn yavrusuna kuzu
Keçi yavrusuna oğlak ya da körpe
Denir
Tipe gell😀
Oğlak deniyor bizim burada😄
Üfff ya bunun kebabı çevirmesi ızgarası ne güzel olur he😋😋lop lop körpe et😋
Bunun surata bir baksana
Nasil kiyilirki😕
İnsan aç olunca görmez gözü
ayı gibi yerler
Teke denir teke Allah seni bildiği gibi yapsın cadı conta cadıı cadııı 😂😂😂😂
Ay tamam 😂😂 teke olsun
Ne denir cidden bende bilmiyorum😀.
ama cok tatlı bu yaaaaaaa😀
Bana alsana bundan🙈
Yabyok buyur bu keci olur tadi kacar😂
Oğlak. Küçükken vardı bir oğlağım. Fazla sevgiden bozmuştum hayvanı. bir tek elimden yem yiyordu😊
Keçi keçidir. Erkek olana teke denilir. yavrularına oğlak denildiği üzere bazı yörelerde gıdikkk de denilmektedir.
Balası ne demek?
Soruya gelirsek cevabı bilmiyorum 😃
Yavrusu
Biz kıdi , derdik. Tabi resimdeki için geçerli. Biraz daha büyüğü oğlak oluyor.
Lan bu mecazi anlam da yenir ya 😀Cok tatli kerata.
Fındık deriz. Aynen maşallah Rabbim özenle yaratmış çok güzel. Ben hayvanları çok severim.
Oğlak denir
Ayy kurban olurum şuna bak yavvv😍😍😍
Biz terefde chepish deyiller :))
Kitapda cepic yazirlar hetta😀😂
Onu esitmemishem😃
Ne çevirme olur bundan off 😁😁
Cok gaddarca ama😀
Doğanın kanunu ama n'aparsın? :D
Oğlakmış yorumlar da öğrenmiş olduk😄
Sen nasilsin bakim 😀
Ilaclarin da allah belasini
Kas yapayim derken goz cikarmaktan da geri kalmiolar
teke veya çebiç denir
yöreden yöreye değişir
Bizde de cebic--cepiş falan denir ama
Iste😀 sizde ne denir onu merak ettin😀😀
Yanlis bilmiyorsam oğlak deniyor 🤗🤗
Oglakmis😀😀
Demek dogru biliyormuşum😄
Ayy şunun tatlılığına bakk yaa😍😍
Alir misin bana da 🙉
Bunu yemekte kinusuruz😂
Oğlak 😅ya şunun sıfatına baak😱😱😍😂
Al banaa😀😍
Sen al banaa😅😍😍😂
Bulsam alacam da😀😂
Neyse ben bizim köye bir gideyim araştırayım bulursam sana göndereyim bir tane😅😂 bir tane de kendime alayım😍😍😂
Zahmet olucak ama😂
Ayy değer şunun sıfatına baksana😱😍😍😅😂
Ya tipe ya yierim bunu ben :D <3 <3
Ben de isterimmm😀
Ya çen büyüyünce keçi mi olcan çen 😅😅
hahah bir an bana dedin sandim😂😂😂
Hahah yok 😅😅
Tipini yerim ya :) ne güzel yaratmış Mevlam
Keske hep oyle minik kalsalar
Biz de alip evde beslesek😀
oglak deniyor.. bide yiyolar o küçücük yavruyu😑
kiyiyolarrr 😕
Keçinin yavrusuna Oğlak denir
Teke miydi oğlak miyfi
Ogluş... yanj oglak😀
Bilmiyonmu sen 😂
Ucuvermisss aklimdan😀
Kesin ,😂
Benim olsa yerim ki ben bunu 😍
Oyy bu ne tatlılık böyle... 😘
Teke ya da oğlak Bana kalsa Rıfkı derim
Oğlak ve teke gibi söylemler var 😄
keçinin yavrusuna oğlak denir
Çebiş
Çibiş 🐥
O ne contiş 😂
Oğlak denir bu da şirin mi şirin bir oğlak
Oğlak denir de kuzunun etkisini bırakmaz sende 😊
Oğlak denir, hic duymadın mı, benim de burcum
Oglak denir:)
Oglak? Cidden? Aaaaa nasil aklima gelmedi😂
Hem soru sorup hem boyle tavir pek hos olmasa gerek! Ne iciyonuz ablam allasen?
Valla ciddiydim
Ilk oglak yazan sendin. Aklima gelmedi tamamen ciddi soyledim.
Valma bilemedim yanlis anlasilacani
Hatta diger yorumlarda da belirttim. Bilmedigimi. Aklima gekmedigini😅 ya nasil boyle yanlis anlasilirki hey Allahim
O zaman ben özur dilerim yanlış anlamışım :) ama boyle soru sorup ukala ukala bu şekil konusan cok da kusura bakma sana cikti fatura :)
Ya valla ukala konusmak falan degildi amac bilsem yanlis anlasikacagini hic oyle dermiyim. 😅 tamamen samimi sekilde soyledim hani nasil aklima gelmedi diye
Tamam bebeem olur oyle bende yorgunum bebelere bayramlik aldim filan bu sicakta cok gezince beynim sulandı demek:)
Onemli deeel
Acikliga kavustu ya gerisi bos😀
Yeni ciciler aldin demekk. Gule gule giysinler
:D Keço
Keçeviii
Çebiş😃
Çepiş 😀😀😀
Tovbest 😀
Buzağı kimdi ya
O baska
😂
isimsiz kahramanlar..
Erkekse oğlak kızsa kızlak denir.
Kecinin yavrusunada oglak denir :)
Keçinin yavrusu denir
Burcum olur balasi oğlak keçi yavrusu 😍
Bilmiyorumda ne yenir bu ahah
La ne guzel bakmis o oyle
Yavru keçicik diyoruz 😅
teke erkek oğlak dişi
Oğlak değil mi
oglakmiss
Oğlakkk 😊
oglak denir
oğlak :)
Oğlak
Oğlak denir nigo
oğlak
Teke ve oğlak
Keçu
Keçi yavrusu😂
Keçu deniyo
oğlak
Oğlak diyoruz biz
Oğlak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar