Nargilenin tadı tam olarak nasıl?

Arkadaşlar ben nargileye baslamadan önce tadının bayağı iyi oldugunu sanardım yani aroma tadı sanardım fakat nargileye başladığımda ilk icisimde tadinin hic tahmin ettiğim gibi olmadığını öğrendim. Aromatik bir tat yoktu, sadece dumanımsı bir tat vardı.(tam olarak çıkaramadığım bir tat). Ictigim her yerde böyle simdiye kadar da pek fazla içmedim zaten. Bu durumun nedeni nargilenin iyi hazirlanmamasi mi yoksa sizde de ayni sey mi oluyor? Cevap vereceklere simdiden tskler.
Nargilenin tadı tam olarak nasıl?
Cevapla