Bence en çok B ve D'de cezbedici görünüyor. :-)
A
B
C
D
E
F
G
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bu çocuk bıldıgn butun oturuş şekıllerını gerçekleştırmiş zaten , o zaman hepımız seksapelliyiz
erkek adam yayarak oturmaz adam gıbı kızda boyle zuppece oturusa agzının salyasını akıtmaz..
Cevap
8Cevap
Bilemedim otur sıfır 😂😂😂
Sence hangi fotoğraftaki duruşunda, kadınlarda kucağına atlama isteği uyandırma potansiyeli daha yüksek? 😃
Ben hangilerini daha kışkırtıcı bulduğumu söylediğimi unutmuşum. 😂
Enteresandır, erkekler G şıkkını daha çekici buluyor, sanırım kendileri de sıkça aynı pozisyonda oturuyorlar, dolaylı yoldan kendilerini yüceltiyorlar. 😀
B ve D favorilerim. Bu genç adamın feminen yönü de, maskülen yönünü dengeleyecek denli baskın. Hatta yüz hatları nedeniyle yer yer daha baskın geldiği bile söylenebilir. Bu duruma rağmen, sert görünümlü erkekleri arzulamaya meyilli olan ben, bu adama bayılmaktayım. Vücut dili ve bakışları çok önemserim, belki bakışlarındaki keskinlik etkiliyordur beni. Sence vücut dilinde sert/erkeksi tonlar mı daha güçlü yoksa yumuşak/kadınsı tonlar mı? Erkek bakışıyla değerlendirdiğinde ne görüyorsun?
Bence çok sert olmamak sartiyla erkeksi tonlar daha güçlüdür diye dusunuyorum cunki bir erkek baba kadar şevkatli kardeş kadar güleç yüzlü abi kadar koruyucu aile kadar sahiplenici olmali ve gerektigi yerde sert gerektigi yerde yumusak olmalidir onemli olan dengeyi saglayabilip dengede tutabilmektedir. Cok sert olmak bana sacma geliyor ama dedigin gibi bir erkeğin kadinsi gibi davranmadınız hiç hoş bulmuyorum.
Ben erkeklere bacak bacak üstüne atıp oturmayı hiç yakıştıramıyorum, itici buluyorum. Tabi C şıkkındaki gibi bir şey değil bahsettiğim;bacaklar bitişik, birinin diğerinin üzerinden aşağıya sarkıtıldığı oturuş tarzından bahsediyorum. 😀
Yüz hatların çok keskin olmamakla beraber, karakteristik. Sakallar çok hoş duruyor, hafif "serseri"-özgüveni yüksek atılgan erkek havası katmış. Dudakların çok güzel, umarım kıymetini biliyorsundur. 😀 Genel olarak yaşından daha genç, dinamik görünüyorsun fakat gözlerdeki ifadede bezginlik, yorgunluk gördüm sanki. İyi haber şu ki, yüz ifaden tamamen maskülen, hiçbir feminenlik taşımıyor. ☺
Madem rahat oturun canım, kimseyi oturuşundan dolayı taşlayacak halim yok. Sadece bana tuhaf geliyor, sanki o erkek ürkek, silik, özgüvensiz biriymiş gibi algıya kapılıyorum, hatta gey olduğunu bile düşünebiliyorum. 😀
Rica ederim, ne gördüysem onu söyledim, romantize etmeden olduğu gibi. Durum tespiti yani. Evet dudaklarla ilgili kıymet bilme vurgum tamamen öpüşmeyle ilgili. 😉
😀😀 Mümkün tabi, olasılıklar denizinde yüzüyoruz.
Evet elbette. 😉
Taktın kafaya şu adamı ha sende😂😂😂
Evet şekerim, biraz öyle oldu. :D Adam yoğun sakala rağmen babyface, yüz ifadesinde feminenlik baskın ama yine de çok seksi buluyorum. :-)
Evet, doğru. Çelişkili duygular içinde bıraktı beni bu çıtır. :D Genel olarak, olgun kadınlara hitap edecek bir havası yok gibi ama benim ağzıma layık. :-)
Çevremde bu adama vurgun vaziyette pek çok insan var;olgun kadın, genç kız hatta gey. :-)
Evet haklısın ama işte demek ki bazen biri çıkıp tüm ''normları'' hükümsüz kılıp, verili duruma renk katıyor. :-) Bu adamın neyinin beni etkilediğini düşününce bir yere varamıyorum ama belki vücut dilini maskülen buluyorumdur. Yüz hatları ve totalde yüz ifadesi feminen ama bakışları keskin, aynı denge unsuru vücut için de geçerli gibi, vücut tipi ve kas yapısı çekici değil ama vücut dili kışkırtıcı sanki. ;-)
Elbette. Fakat burada şu var birazda. Bazen insan birini görür ve bu bilinçaltında bir yer edinir. Kişinin buradaki hayal gücünün sınırları önemli olsa da, en nihayetinde herkes hayal kurabilme yeteneğine sahip. Ve eğer kişi burada gördüğü maddeyi his ve duyu organlarıyla beynine aktarıp çok karmaşık, zengin ve duygularını kabartan birtakım hayal ve düşünce zincirlerini aynı bir atom füzyonu gibi tetikleyebilirse, elbette normların dışına fırlamak mümkün olabilir. Yeter ki insan bu hissi alabilsin, bunu yakalayabilsin :)
İşte budur. Mükemmel bir özet oldu, tebrik ederim. ;-) Bu gibi esnek zemine sahip alanlarda hazır reçeteler iş görmez zaten. Dediğin gibi;gördüğümüz nesneye/özneye ilişkin bilinçaltımızda şekillenen imaj, bir süre sonra o nesneye/özneye bakışımıza karakter giydiriyor ve belki ona sahip olmadığı özellikler atfederek, kendi algılarımıza göre içerik katıyoruz.
Aynı adamdan hoşlanıyoruz, ondandır. :p :D
Teşekkür ederim, çok zarifsin. Yoğun kültür birikimi ya da yüksek entellektüel donanım söz konusu değil ne yazık ki. Sadece, iletişim kurduğum kişinin tavrı ve üslubu keyif verdiği zaman, cümle kurarken itinalı davranıyorum. Belki bu durum (arzu ettiğimde üzerinden ''rant'' devşirebileceğim) bir illüzyon yaratıyordur. :-)
Evet bu mesajlarda o sahip olduğun entellektüel bilgi birikiminin ürünleri pek yok gibi duruyor. Fakat o birikim ve yakaladığın bakış açısı seni böyle konuşturuyor. Dolaylı yoldan etkisi var yani. Ve ben dağın görünmeyen kısmını da düşündüğümde zannediyorum böyle ifade ederek abartmış olmam. Esas ben senin inceliğin için teşekkür ederim :)
:-)
Hayır, politikayla ilişkim neredeyse seçimden seçime oy kullanmaktan ibaret.
:D Muhtemelen başkası hakkında olur, telaşa mahal yok. İyi uykular.
B deki fantezini anlayabiliyorum ama ben G dedim.
:D Neymiş B'deki fantezim?
Söyleyemem.. Terbiyem müsait değil :)
Hadi ordan zevzek. :D Bir senaryo üretemedim, üretkenlik bakımından epeyi çorak durumdayım demiyor da terbiye edebiyatı yapıyor.
Zorlama beni bak söylersem ben öyle düşünmemiştim yalanına başvuracaksın biliyorum :)
Sana meydan okuyorum. Aklında ne varsa buyur paylaş. Bak eğer kendine saklarsan, sana inat her gün soru hakkımı bu adam için kullanırım. :-)
Özelin açık olsa oradan yazardım.
Buradan da yazabilirsin, bence sakıncası yok, yani en fazla pornografik bulup kaldırırlar. :-)
Pornografik olacağını nereden bildin :D
Pornografik olabilir dedim çünkü benim aklımdan o tür bir şeyler geçmişti. Yani eğer fantezim hakkında nokta atışı yapsaydın, çamura yatmayacaktım. :-)
tamam yazıyorum... Önüne diz çökmek ve şortunu yavaşça indirip gözlerine baka baka yalamak... Detayı da var ama fazla ileri gitmek istemiyorum.
Evet başlangıç için doğru tahmin ama burada bırakıp detay vermezsen devamında yanılmadığını nereden bileceğim? :D Karşımdaki adamın bu denli utangaç olduğunu sanmıyorum. You can do it.
Barutun bitti değil mi? Sürpriz olmadı. :-)
Yes I can do... I have a nuke, better than gunpowder.. . ;) Senin amacın profilimi mi sildirmek? :) Ama sevinme, we die once, born thousands ;)
Neyse, akışına bırakalım öyleyse, fazla yüklenmeyeyim. Sen cesaretini toplayana kadar pozisyonumu korurum, adamın aletini gözlerine bakarak yalarım. Ama sen yine de fazla nazlanma, dilim uyuşmadan toparlan. :D
detaya gireceksen kapalı kapılar ardına gelmelisin.. Açık alanda popom üşüyor :D
Burada söylemen durumunda üyeliğini riske atacak denli sivri ne düşünmüş olabilirsin, merak ettim doğrusu. :-)
Kaşıyorsun değil mi :)
Yok canım, ne haddime. :D
Daha fazla gazına gelmeyeceğim...
Son fotoğraftaki oturuş şekli şehvet uyandırıcı.
Biz oyle dururuz gerisi size kalmış 😊
:D :D Peki sence bu fotoğraflardan hangisinin içine girip adamın kucağına atlamam gerekir?
Bence resimleri bir kenara bırakıp benim kucağıma atlaman gerekir😊😊
Şekerim hem seni görebilmiş değilim hem de ben çıtır severim, senin yaş benim ilgi skalamın dışında kalmış. :-)
Görebilmesiyim icin ilgi alanına girmediğim doğrudur 😊yaş her ilgi alınlına girer😊
D diyorum
Tipsiz bir adam
H hiçbiri... 😂😃😄
hepsi de sıradan..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar