Gizli Üye(25-29)+1 yılOrtasını bulsalar keşke ya çok abartıyolar ya da düşman oluyolar sonuçta şu an onun kurduğu bir ülkede yaşıyoruz birçok şeyi ona borçluyuz şuanda arapça konuşan yazan dinle yönetilen bir ülkede yaşamak isteyen var mı gerçekten, din diye kendi çıkarları için insanların kullanıldığı, bir erkeğin 4 karısının olabildiği kadınların boşanma hakkı miras hakkı hiçbir hakkı olmadığı bir ülkede mi yaşamak isterlerdi acaba sürekli dine karşıydı diyolar ama dinle yönetilmenin insanların sömürülmesinin ne kadar tehlikeli olduğu apaçık ortada değil mi, din bireysel olmalı bütün ülke buna göre yönetilirse bizdede kadınlara sinemaya gitme hakkı filan yeni yeni verilirdi artık
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl300 yıl geriden gelirdik
En İyi Cevaplar
+1 yılBu gün bir kadın olarak başım dik yüruyorsam, iyi bir şeyler yapmışsam ve yapabiliyorsam teşekkürler atam.
31 Yorumla- +1 yıl
Ne demek o bizim için yaptı canım atam başörtüsünü yasaklamasaydı şu an da başın dik yürüyemecektin. 1981-193°°🔲🔲⚪⚪
Gizli Üye(30-35)+1 yılsosyal medyada dolaşan yalan yanlış bilgiler yüzünden oluyor bu. Atatürk hocaları asmış, yok dinsizmiş yok bilmem ne. sosyal medyada böyle propaganda yaparak milletin aklını çeliyorlar.
Ben şahsen seviyorum, ama eleştirel yaklaşmakta sakınca görmüyorum.
Günümüzdeki ekonomik sistemi sevmiyorum mesela keşke Atatürk'ün Devletçiliği geçerli olsa bugünde.28 Yorumla- +1 yıl
Kendi yazdıkları ne olacak?
Kendi el yazısı var
Hiç sen Mustafa Kemal in kendi yazdığı kitapları okudun mu?
Cevap sahibi+1 yıl@KötülüğüNYükselişi okumadım ne yazıyormuş?
- +1 yıl
Oku bro körü körüne bağlanma fikir ve ideolojilerini oku ki neyin peşinde gittiğini bil
Cevap sahibi+1 yıl@KötülüğüNYükselişi ben neyin peşinden gittiğimi biliyorum. yazdığım gibi eleştirel bakabiliyorum. hiç bir şeye körü körüne bağlanmam.
iyi yanlarını kötü yanlarını görebilirim.- +1 yıl
Sana bir soru Mustafa Kemal kaç yılında doğdu
Cevap sahibi+1 yıl@KötülüğüNYükselişi 1881 de ne alaka?
- +1 yıl
https://youtu.be/auo74g5rgVU
Senin önüne bilinçli bir propaganda yapılmış bu video da , o kitapta resmi evrak şahit gösteriliyor
Yani resmi evrakta sahtecilik yapamazsın
Cevap sahibi+1 yıl@KötülüğüNYükselişi burada Atatürk'ün suçu yok ki? Sonradan yapılmış bişe
Dünyada farklı ülkelerde büstü yapılan değer gören sevilen tek adam Atatürk'tür. Bizim ülkemizde sevilmeme sebebi şeriatın yıkılıp Cumhuriyetin kurulmasına engel olmak isteyen İngiliz uşaklığı yapan sarıklıları kılıçtan geçirmiş olmasıdır. Atatürk dinsiz değildi ama okumayan cahilleri günümüzde böyle kandırıyorlar...
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
100 yıl önce ölmüş gitmiş bir adamın, hali hazırdaki ülke durumuna veya siyasetine herhangi bir etkisi olmayan/olamayan bir adamın sevilip sevilmesi ülke çıkarlarına etki etmeyeceğinden, bu konuyu konuşmak yersiz.
Zira yıl 1930 değil, 2018.
Geçmişten kurtulun, geleceğe yönelin.
Hali hazırdaki hükumetler, Mustafa Kemal'den fazla konuşulmuyorsa, o ülke geriye gitmeye mahkumdur..50 Yorumla
+1 yılUlan vatan millet din diye ölürsünüz ama iş uygulamaya gelince ortada yoksunuz. Sonra ben müslümanım ben buyum ben şuyum. Sadece Atatürk'ü hedef almak yerine osmanlıyı tüm çıplaklığıyla değerlendirin. Atıp tumakda bizim millet kadar master yapmış başka millet bilmiyorum.
20 YorumlaKansızdır onlar. Sahte milliyetçidir. Evde kekini yeyip ulkeye 3 kurus faydasi olmayan insanlarin gereksiz elestirisidir. İkı lafi bir araya getiremeyen asalakların çapsız söylemleridir. Dikkate almayin. Dikkate alinacak değerde olduklarini dusunmuyorum.
20 Yorumla
+1 yılAtatürk'ü sevmekTürkiye'yi sevmek demektir. yaşadığı toprakların değerini bilmek, bu toprakların nasıl kazanıldığını düşünmek, bu topraklar için savaşanları, ölüme koşanları anmak ve Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olan herkesi kardeşiymişçesine sevmektir. Türkiye'nin bölünmez bir bütün olduğuna inanmak, Atatürk'ün ilke ve inkılaplarının takipçisi olmak demektir. "atam izindeyiz" derken söylediği şeye bütün kalbiyle inanmak demektir ben seviyorum sevmeyenlerde şeyimde değil
10 Yorumla
+1 yılBen çok Seviyorum.
Sevmeyeni anlamam anlamak istemem. Sevmeyenler lale devri insanlarıdır taht oyunları ve etek öpmeyi seven boyun eğen kişiler sevmez.
Atamız bu yüce milletin boynunu eğmeyip dik yürümesini sağladı. Kula kulluk etmeyi ortadan kaldırdı. Türk milletini gerçek Türk gibi yaşaması için özgürlüğü armağan etti. Bu yüzden seviyorum sevmeyen de bizden uzak dursun. Bugün bu haklara kavuştuysak ona borçluyuz.00 Yorumla
+1 yılya bırak sevmeyenleri laf edip saygı duymayan yellozlar var 😅
50 Yorumla
+1 yılİslam düşmanı o yüzden diğer yönü yani insanlığına bişey demiyorum millet açken içki içiyordu millet çorap bulamazken takım elbise giyiyordu savaş yıllarında düşündüm de insanlığını da sevmiyorum daha yazacak çok şeyim var inan ama ona bile değmiyor.
210 Yorumla- +1 yıl
awq yobazı. allah askına sen benim gelecegim icin oy kullanma
- +1 yıl
Kullanmıyorum oy zaten siyasete de karşıyım dinciliğin adı yobazlık olmuş bu ülkede yazık size be
- +1 yıl
birader dinde zorlama yoktur. farkındaysan adam dini yasaklamadı, din ve devlet işlerini birbirinden ayırdı.
Atatürk'ü sevmeyen insanların zoruna da bu gidiyor, ülke şeriatla falan yönetilsin istiyorsunuz. insanlara zorla dini dayatacaksınız - +1 yıl
Ülkenin (SÖZDE) %98 i müslüman diye biliyorum sizce de dayatmak gerekmiyor mu dinde zorlama yoktur derken din dışı yani sen bir adama müslüman ol diyemezsin ama müslüman birine namaz kıl diyebilirsin
- +1 yıl
bir de atatürkü yazarken bile kesme işareti attın yukarıda Allah'ın a sını küçük yazdın?
- +1 yıl
müslüman birine 'namaz kıl' deyince zorlamış olmuyor musun? adam yetişkin, özgür iradesi var isterse kılar isterse kılmaz.
sana ben müslümanım demedim şimdi de tdk mı kesildin başımıza? istediğim gibi yazarım istediğim seyi.
iyi günler - +1 yıl
Müslüman birine namazı zorlaman caizdir araştır müslüman değilsende karşı olduğun din hakkında bilgili ol yazacak bişeyin kalmadı sanırım sanada iyi günler
- +1 yıl
caiz olduğunu kim söylüyor? ben diyeyim mi sizin yücelttiğiniz din adamları. Peki o din adamları ayrıca ne yapıyor biliyor musun cennette 72 hurinin hesabını. Bu ülkede isteyen istediğine inanır. İnanmışsa müslümansa sen ona bu ibadetleri yapmak zorundasın diyemezsin. Kendinize gelin!
- +1 yıl
@filizokumuss lütfen araştır. Oyle olmasaydı şeriat denen kavram kullanılmazdı. Eğer sen müslümanlığı kabul ediyorsan onu gereklerini yerine getirmek zorundasın. Getirmiyorsanda sende sıkıntı var. Ben tam olarak getirebiliyor muyum? Hayır. 72 huri nedir bilmiyorum ama huriler için de ne olduğu belli işte adam tüm hayatını feda ediyor din için -piyasadaki dinciler için demiyorum- 70 hurinin hesabını yapmış çok mu?
- +1 yıl
geleceğimizden korkuyorum. Allah yardımcımız olsun
Ülke kurucusu sevilmez mi hiç?
Ülke kurucusunu sevmeyen o ülkeye ihanet içindedir.39 Yorumla- +1 yıl
hani diyorlarya fetullah vatan haini onun peşinden gidip onu dinleyen 1 milyondan fazla insan vardı... şimdi geçmişler atatürk dini yok etti bilmem ne...
- +1 yıl
Fetoya biz Atatürkçüler onlar hoca efendi derken anaavrat sövüyorduk.
Halen de sövüyoruz.
O vatan haini zamanında vatandaşlıktan atılan bir puşttur.
Bir deyiş vardır.
Buradan yollayayım;
"Havada uçar turnalar.
Memleketi batırdı gırmalar.
Evvelki sene giydiğiniz urbalar.
Şimdi oranızı buranızı tırmalar." - +1 yıl
@H3llamss Kusuruma bakmasın kimse ama burada gelip Atatürk dini yok etmeye çalıştı yok şöyleydi yok böyleydi diyemez. Tarihle işi olmayanın burada atıp tutması da ayrı bir ironi
kömür yerine cumhuriyet verdi ondan sevmiyolardir
30 YorumlaSiyasetten hiç haz etmem
Sevmek zorunda da değilim
Lakin saygı duyuyor ve attığı adımların yüzde 90 ini destekliyorum.
Onun döneminde olsaydım yine desteklerdim20 Yorumla
+1 yılO zaman ya Ataturku iyi tanimamissin ya da Islami kardesim
32 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka bu yorumun
- +1 yıl
Ataturk yaptiklarina bakarsan hem islama terstir , sevmeyenler bu ve farkli sebeblerden sevmiyor arastirirsan zaten gorursun kardesim.
+1 yılsitede ne kadar çok yobaz, popcornoğlu hayranı varmış
20 Yorumla- Diğer konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnlamaman normaldir Türkiye deki çoğu insan körü körüne bağlı Mustafa Kemal e
Kalkıp Mustafa Kemal in kendi yazdığı kitapları okumaz kz düşürücem diye kemalist olur10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİslama ters degildir alkolden öldüğunü dusundugunuz atamız zehirlenerek ölmuş ve bir sahte raporla üzeri kapatılmış mason diyenler var bu da ataturke dusamn olanların oyunu onu sevmememizi saglamaktır amaçları
00 YorumlaHerkes sevmek zorunda değil. Eğer siz, Atatürk'ü gerçekten sevseydiniz insanların görüşlerine saygı duyardınız.
00 YorumlaDiğer konusunda 673 cevap paylaştı. Ben seviyorum ama hz. Muhammed sav varken benim için Atatürk çok iyi bir yerde değil
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılIcki icenleri sevmem yoksa atatürkle derdim yok. hi bide kanim isinmiyor ona. babam olsaydi zehirlendim. kusura bakma azıcık açık sözlü yum
16 Yorumla- +1 yıl
Yunan boyunduruğu altında mı yaşamak isterdin yani
Cevap sahibi+1 yılTabi ki
- +1 yıl
Askerlerimizi şehit etmiş bir ülkenin yani
Cevap sahibi+1 yılOnlar da türkler için diyorlar askerlerimizi öldürdüler. demek ki atatürk denen kişi kötüdür toprak bile kabul etmemis onu. biz mi sevcez
- +1 yıl
Şaka gibisin gerçekten
Tarih okumadığın o kadar aşikar ki
Cevap sahibi+1 yılTarihlik işim yok bn gecmisi sevmem ataturkude sevmem. onu sevenlerde umurumda degil. seversen sev bana ne dimi. bnce sende onu sevmeyenleri rahat birak. herkes kendi işine baksin
+1 yılGönül der Atatürk sevmeyen uzak dursun benden.❤️❤️❤️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAtatürk kendi ülkesiyle ilgili din açısından pekte olumlu kararlar vermedi malesef :(
18 Yorumla- +1 yıl
ablacım açıp tarih okudun mu sen? nerden biliyorsun?
Cevap sahibi+1 yıl@filizokumuss Ben burda atıp tutmam görüşümü dile getirdim sadece Atatürk başortüyü yasakladığı dönemleride biliyoruz durup dururken kimse laf söylemez Atatürke.
- +1 yıl
Yok öyle bir şey Atatürk'ün yanında açık saçlı kaç kız vardı. En büyük örneğide kız kardeşidir.
- +1 yıl
Atatürk başörtüyü yasaklamadı Türk kadını kendi kendini modernleştirdi tarih oku
- +1 yıl
@filizokumuss Ben burda atıp tutmam görüşümü dile getirdim sadece Atatürk başortüyü yasakladığı dönemleride biliyoruz durup dururken kimse laf söylemez Atatürke. diyen sendin ben demedim...
Cevap sahibi+1 yılYa evimde senin yaşından iki katı tarih kitapları var babam siyasetçi daha ne konuşuyorsun senden daha çok gelmiş görmüş bir insanım yapmayın allah aşkına biz çok iyi biliyoruz..
- +1 yıl
okuyorsunuz ama görmüyorsunuz neyse sizinle daha fazla tartışmayacağım iyi günler
Cevap sahibi+1 yılModernleştirmesinde en büyük payı atatürk oynuyor ama ismet inönüyle ortalığı nasıl karıştırdıklarınıda biliyoruz burda konuşulmaz Herşeyi ithal alır olduk ülkemizde kendi malımızı bulamaz olduk. topraklarımıza bir bak bakalım atatürkten önce ne kadar dev bir ülkeymişiz hepsini tabi sömürdüler yaşasın atatürk saolsun.
Gizli Üye(30-35)+1 yılAtatürk'e küfür eden biri hapse girerken Allah'a küfür eden birine hiçbir şey yapılmıyor ben de bunu anlamıyorum
10 YorumlaDiğer konusunda 346 cevap paylaştı. O gerizekalilari normal bir insan anlayamaz boşver bence. Onlari kendileri bile anlayamiyor
00 YorumlaDiğer konusunda 9,4b cevap paylaştı. Sevmeyenler, püsküllüyü dinliyorlar
10 YorumlaHacıların hocaların uydurmaları sonucu cahil insanların inandırıldığı bir oyun bu
00 Yorumla- Diğer konusunda 17,7b cevap paylaştı.
+1 yılşapka takmıyorlar diye rizeyi bombalatmış. başka nedenlerde var araştır.
20 Yorumla Gorus meselesi gunumuzde tayyibi bahceliyi sevmeyen gibi
00 Yorumlaharf devrimiyle bir halkı bir gecede cahil bırakması
07 Yorumla- +1 yıl
Latin harfleri sayesinde halkın okuma yazma oranı yükseldi savaş zamanı bile millet mektepleri açıldı
- +1 yıl
Uygurca olsaydı da millet okurdu o zaman
Türklerin dili uygurca göktürkçedir arapça değil - +1 yıl
Osmanlıca yalın bir dil değildir farsça arapça türkçe ve fransızca karışımıdır ama uygurca veya göktürkçeyi ele alacak olursak aynı şeyi söyleyemeyiz aksine o dönemdeki kültürlere bakacak olursak diğer ülkeler etkilendi bizlerden
- +1 yıl
Yalnız osmanlıca dediğin fars alfabesidir.
Ve her padişahın osmanlıcası farklıdır.
Harfleri değiştirmişlerdir.
Osmanlıca mesleğimden dolayı biliyorum.
şu an gazete basılsa alır okurum.
Ekstra olarak Fatih osmanlıcasını ayrı kanuni osmanlıcasını ayrı öğreniyorsun
Ve okuma yazma bilmeyen halk farsça kullanılırkende bilmiyorlardı.
Bilenler latin alfabesini hemen öğrendiler zaten.
İşkembeden atmaya gerek yok.
Osmanlıca bilmeyenlerinde savunması çok komik.
İstediğiniz şeylerden haberiniz yok...
Gizli Üye(36-45)+1 yılgercek muslumanlar sevmez aldığı kararlar hep dını yok etme amaclı
612 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum +1
- +1 yıl
kusuruma bakma ama senin din diye tutturduklarını da gördük adam fetva verip bizi ingilizlere satmaya çalıştı. Ayrıca Atatürk dini yok etmeye çalışmadı din ile siyaseti ayırmaya çalıştı. Çünkü ilerde fetö gibi dini kullanıp vatan haini olacak insanları önceden tahmin etmişti.
Cevap sahibi+1 yıl@filizokumuss din bilgin cok zayıf o yuzden yorma kendını sen ataturku sev ben peygamberımı bıraz saygılı olmayı oğrenın herkez sevecek dıye bişey yok
- +1 yıl
@filizokumuss
Peki Mustafa Kemal in 1918 yılında ( yılı yanlış hatırlamıyorsam ) İngiliz hükümetinden valilik istemesi hakkında ne düşünüyorsunuz? - +1 yıl
@KötülüğüNYükselişi Onun hakkında bir bilgim olmadığı için yorum yapmayacağım vahdettin ingilizlere bizi sömürün diye belge yolladığını, 3. selimin alevi katliamı yaptığını ki 40.000 insan olduğu söyleniyor , kahramanmaraşlıların camiyi bir silah deposu olarak kullanıp gece alevilerin kapısını işaretleyip sabaha yakın katliam yaptıklarını biliyorum ve o katliamda bir çocuğu canlı canlı yakmışlar. Bunlar belgelerde var, tarihte var. v Madem din vardı Atatürkten öncesinde neredeydiler? Bu katliamlar olurken, çocuklar ölürken neredeydiler? ben burada taraf tutmuyorum. Evet dediğiniz gibi kimse sevmek zorunda da değil sadece bilmeden konuşulması canımı sıkıyor.
- +1 yıl
peygamberden bahseden sensin ama gerçek müslümanlar sevmez diyende sensin. seninkide ayrı ironi...
- +1 yıl
@filizokumuss
3. Selim hım 🤔 konumuz o mu?
Mustafa Kemal in materyalist ve ateist olduğu gerçektir kendi yazdıkları ile bu nettir
Bilgi kirliliği çok olsa da kendi el yazısı onu ele veriyor
Cevap sahibi+1 yıl@KötülüğüNYükselişi mustafa kemalın dedı kımdır madem o kadar cok bılgılısın sulalesı nerden gelmektedır hadı bakalım bayan cok bılmış
- +1 yıl
@KötülüğüNYükselişi sadece 3. selime takılamn ilginç. Bunlar sadece basit birer örnekti ki bunlardan çok var. Kısaca siz Atatürk'ü kötülemeyin. iyi günler
- +1 yıl
@filizokumuss
Konuyu değiştiren , kaçan sesinsin ben kitap okur iken sen aguu diyordun - +1 yıl
@KötülüğüNYükselişi okuduğun kitabı bir de inceleseydin keşke belki daha işe yarardı. sadece tek bir noktadan bakmak yerine sorgulayıcı olurdun
- +1 yıl
@filizokumuss
:) Heee heee
Ben sevmiyorum.
70 YorumlaDiğer konusunda 23,2b cevap paylaştı. Cahil cühela insanlar
00 Yorumla
+1 yılanlamaya çalışmıyorum artık, onları..
00 Yorumla
+1 yılAtatürk'ü sevmeyen ya akılsızdır ya da cahil
10 YorumlaTarihini bilmeyen cahil onlar aldırma
10 Yorumlaİslamdan uzaklaşmak...
00 YorumlaBen seviyorum aciklayamam o yüzden
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBizde sevenleri anlamıyoruz
31 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDünyada başka bir kişi daha göster bana kendisi öldükten sonra hakkında koruma kanunu çıkartılmış olan
+1 yılkısaca teröristler.
00 Yorumla
+1 yılÇok seviyorum
00 YorumlaMal lar çünkü
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnlama boşver
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar