• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Diğer

Atatürkü sevmeyenleri anlamıyorum bir açıklasanıza?

bengerizekalıkız
bengerizekalıkız Takip Et
Xper 2 Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Gerçekten açıklayın
Atatürkü sevmeyenleri anlamıyorum bir açıklasanıza?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ortasını bulsalar keşke ya çok abartıyolar ya da düşman oluyolar sonuçta şu an onun kurduğu bir ülkede yaşıyoruz birçok şeyi ona borçluyuz şuanda arapça konuşan yazan dinle yönetilen bir ülkede yaşamak isteyen var mı gerçekten, din diye kendi çıkarları için insanların kullanıldığı, bir erkeğin 4 karısının olabildiği kadınların boşanma hakkı miras hakkı hiçbir hakkı olmadığı bir ülkede mi yaşamak isterlerdi acaba sürekli dine karşıydı diyolar ama dinle yönetilmenin insanların sömürülmesinin ne kadar tehlikeli olduğu apaçık ortada değil mi, din bireysel olmalı bütün ülke buna göre yönetilirse bizdede kadınlara sinemaya gitme hakkı filan yeni yeni verilirdi artık

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      300 yıl geriden gelirdik

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • PembeBirÜye
    PembeBirÜye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    Bu gün bir kadın olarak başım dik yüruyorsam, iyi bir şeyler yapmışsam ve yapabiliyorsam teşekkürler atam.

    3
    1 Yorumla
    • erendiebiri
      erendiebiri
      +1 yıl

      Ne demek o bizim için yaptı canım atam başörtüsünü yasaklamasaydı şu an da başın dik yürüyemecektin. 1981-193°°🔲🔲⚪⚪

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sosyal medyada dolaşan yalan yanlış bilgiler yüzünden oluyor bu. Atatürk hocaları asmış, yok dinsizmiş yok bilmem ne. sosyal medyada böyle propaganda yaparak milletin aklını çeliyorlar.
    Ben şahsen seviyorum, ama eleştirel yaklaşmakta sakınca görmüyorum.
    Günümüzdeki ekonomik sistemi sevmiyorum mesela keşke Atatürk'ün Devletçiliği geçerli olsa bugünde.

    2
    8 Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Kendi yazdıkları ne olacak?
      Kendi el yazısı var
      Hiç sen Mustafa Kemal in kendi yazdığı kitapları okudun mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi okumadım ne yazıyormuş?

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Oku bro körü körüne bağlanma fikir ve ideolojilerini oku ki neyin peşinde gittiğini bil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi ben neyin peşinden gittiğimi biliyorum. yazdığım gibi eleştirel bakabiliyorum. hiç bir şeye körü körüne bağlanmam.
      iyi yanlarını kötü yanlarını görebilirim.

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Sana bir soru Mustafa Kemal kaç yılında doğdu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi 1881 de ne alaka?

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      https://youtu.be/auo74g5rgVU
      Senin önüne bilinçli bir propaganda yapılmış bu video da , o kitapta resmi evrak şahit gösteriliyor
      Yani resmi evrakta sahtecilik yapamazsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi burada Atatürk'ün suçu yok ki? Sonradan yapılmış bişe

      Yorumla
  • Espadon34
    Espadon34 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 62%
    +1 yıl

    Dünyada farklı ülkelerde büstü yapılan değer gören sevilen tek adam Atatürk'tür. Bizim ülkemizde sevilmeme sebebi şeriatın yıkılıp Cumhuriyetin kurulmasına engel olmak isteyen İngiliz uşaklığı yapan sarıklıları kılıçtan geçirmiş olmasıdır. Atatürk dinsiz değildi ama okumayan cahilleri günümüzde böyle kandırıyorlar...

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

12

Cevap

27

Cevap

  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    100 yıl önce ölmüş gitmiş bir adamın, hali hazırdaki ülke durumuna veya siyasetine herhangi bir etkisi olmayan/olamayan bir adamın sevilip sevilmesi ülke çıkarlarına etki etmeyeceğinden, bu konuyu konuşmak yersiz.
    Zira yıl 1930 değil, 2018.
    Geçmişten kurtulun, geleceğe yönelin.
    Hali hazırdaki hükumetler, Mustafa Kemal'den fazla konuşulmuyorsa, o ülke geriye gitmeye mahkumdur..

    5
    0 Yorumla
  • filizokumuss
    filizokumuss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 32%
    +1 yıl

    Ulan vatan millet din diye ölürsünüz ama iş uygulamaya gelince ortada yoksunuz. Sonra ben müslümanım ben buyum ben şuyum. Sadece Atatürk'ü hedef almak yerine osmanlıyı tüm çıplaklığıyla değerlendirin. Atıp tumakda bizim millet kadar master yapmış başka millet bilmiyorum.

    2
    0 Yorumla
  • PİTON01
    PİTON01 Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 32%
    +1 yıl

    Kansızdır onlar. Sahte milliyetçidir. Evde kekini yeyip ulkeye 3 kurus faydasi olmayan insanlarin gereksiz elestirisidir. İkı lafi bir araya getiremeyen asalakların çapsız söylemleridir. Dikkate almayin. Dikkate alinacak değerde olduklarini dusunmuyorum.

    2
    0 Yorumla
  • msungur3535
    msungur3535 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    Atatürk'ü sevmekTürkiye'yi sevmek demektir. yaşadığı toprakların değerini bilmek, bu toprakların nasıl kazanıldığını düşünmek, bu topraklar için savaşanları, ölüme koşanları anmak ve Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olan herkesi kardeşiymişçesine sevmektir. Türkiye'nin bölünmez bir bütün olduğuna inanmak, Atatürk'ün ilke ve inkılaplarının takipçisi olmak demektir. "atam izindeyiz" derken söylediği şeye bütün kalbiyle inanmak demektir ben seviyorum sevmeyenlerde şeyimde değil

    1
    0 Yorumla
  • Melankoli55
    Melankoli55 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben çok Seviyorum.
    Sevmeyeni anlamam anlamak istemem. Sevmeyenler lale devri insanlarıdır taht oyunları ve etek öpmeyi seven boyun eğen kişiler sevmez.
    Atamız bu yüce milletin boynunu eğmeyip dik yürümesini sağladı. Kula kulluk etmeyi ortadan kaldırdı. Türk milletini gerçek Türk gibi yaşaması için özgürlüğü armağan etti. Bu yüzden seviyorum sevmeyen de bizden uzak dursun. Bugün bu haklara kavuştuysak ona borçluyuz.

    0
    0 Yorumla
  • yinemimukemmelim
    yinemimukemmelim Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    ya bırak sevmeyenleri laf edip saygı duymayan yellozlar var 😅

    5
    0 Yorumla
  • erendiebiri
    erendiebiri Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    İslam düşmanı o yüzden diğer yönü yani insanlığına bişey demiyorum millet açken içki içiyordu millet çorap bulamazken takım elbise giyiyordu savaş yıllarında düşündüm de insanlığını da sevmiyorum daha yazacak çok şeyim var inan ama ona bile değmiyor.

    2
    10 Yorumla
    • kıvırcıkibbne
      kıvırcıkibbne
      +1 yıl

      awq yobazı. allah askına sen benim gelecegim icin oy kullanma

      Yorumla
    • erendiebiri
      erendiebiri
      +1 yıl

      Kullanmıyorum oy zaten siyasete de karşıyım dinciliğin adı yobazlık olmuş bu ülkede yazık size be

      Yorumla
    • kıvırcıkibbne
      kıvırcıkibbne
      +1 yıl

      birader dinde zorlama yoktur. farkındaysan adam dini yasaklamadı, din ve devlet işlerini birbirinden ayırdı.
      Atatürk'ü sevmeyen insanların zoruna da bu gidiyor, ülke şeriatla falan yönetilsin istiyorsunuz. insanlara zorla dini dayatacaksınız

      Yorumla
    • erendiebiri
      erendiebiri
      +1 yıl

      Ülkenin (SÖZDE) %98 i müslüman diye biliyorum sizce de dayatmak gerekmiyor mu dinde zorlama yoktur derken din dışı yani sen bir adama müslüman ol diyemezsin ama müslüman birine namaz kıl diyebilirsin

      Yorumla
    • erendiebiri
      erendiebiri
      +1 yıl

      bir de atatürkü yazarken bile kesme işareti attın yukarıda Allah'ın a sını küçük yazdın?

      Yorumla
    • kıvırcıkibbne
      kıvırcıkibbne
      +1 yıl

      müslüman birine 'namaz kıl' deyince zorlamış olmuyor musun? adam yetişkin, özgür iradesi var isterse kılar isterse kılmaz.
      sana ben müslümanım demedim şimdi de tdk mı kesildin başımıza? istediğim gibi yazarım istediğim seyi.
      iyi günler

      Yorumla
    • erendiebiri
      erendiebiri
      +1 yıl

      Müslüman birine namazı zorlaman caizdir araştır müslüman değilsende karşı olduğun din hakkında bilgili ol yazacak bişeyin kalmadı sanırım sanada iyi günler

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      caiz olduğunu kim söylüyor? ben diyeyim mi sizin yücelttiğiniz din adamları. Peki o din adamları ayrıca ne yapıyor biliyor musun cennette 72 hurinin hesabını. Bu ülkede isteyen istediğine inanır. İnanmışsa müslümansa sen ona bu ibadetleri yapmak zorundasın diyemezsin. Kendinize gelin!

      Yorumla
    • erendiebiri
      erendiebiri
      +1 yıl

      @filizokumuss lütfen araştır. Oyle olmasaydı şeriat denen kavram kullanılmazdı. Eğer sen müslümanlığı kabul ediyorsan onu gereklerini yerine getirmek zorundasın. Getirmiyorsanda sende sıkıntı var. Ben tam olarak getirebiliyor muyum? Hayır. 72 huri nedir bilmiyorum ama huriler için de ne olduğu belli işte adam tüm hayatını feda ediyor din için -piyasadaki dinciler için demiyorum- 70 hurinin hesabını yapmış çok mu?

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      geleceğimizden korkuyorum. Allah yardımcımız olsun

      Yorumla
  • EncLume
    EncLume Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 87%
    +1 yıl

    Ülke kurucusu sevilmez mi hiç?
    Ülke kurucusunu sevmeyen o ülkeye ihanet içindedir.

    3
    9 Yorumla
    • H3llamss
      H3llamss
      +1 yıl

      Budur 🖒

      Yorumla
    • EncLume
      EncLume
      +1 yıl

      Negatifler gelmiş.
      Onlara bir çift sözüm var.
      Ben şehit kızıyım vatan sevmeyi sizden öğrenecek değilim.
      Dünyada başka hiçbir ülke yoktur ki vatan kurucusunu sevmeyen bir vatandaşı olsun.

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      hani diyorlarya fetullah vatan haini onun peşinden gidip onu dinleyen 1 milyondan fazla insan vardı... şimdi geçmişler atatürk dini yok etti bilmem ne...

      Yorumla
    • H3llamss
      H3llamss
      +1 yıl

      Salla negatifleri bunlarin hepsi tayyipci 2 yil öncesine kadar da hepsi fetöcüydü

      Yorumla
    • EncLume
      EncLume
      +1 yıl

      Fetoya biz Atatürkçüler onlar hoca efendi derken anaavrat sövüyorduk.
      Halen de sövüyoruz.
      O vatan haini zamanında vatandaşlıktan atılan bir puşttur.
      Bir deyiş vardır.
      Buradan yollayayım;
      "Havada uçar turnalar.
      Memleketi batırdı gırmalar.
      Evvelki sene giydiğiniz urbalar.
      Şimdi oranızı buranızı tırmalar."

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      @H3llamss Kusuruma bakmasın kimse ama burada gelip Atatürk dini yok etmeye çalıştı yok şöyleydi yok böyleydi diyemez. Tarihle işi olmayanın burada atıp tutması da ayrı bir ironi

      Yorumla
    • H3llamss
      H3llamss
      +1 yıl

      Yazsana bana

      Yorumla
    • H3llamss
      H3llamss
      +1 yıl

      Enclume

      Yorumla
    • EncLume
      EncLume
      +1 yıl

      Arkadaşlar parti ve siyaset karıştırmayalım.
      Durduk yere öğle öğle kimse gelip havlamasın şimdi.
      Boşverin.
      Yanlış anlaşılmasın ben sonuna kadar Atatürkçüyüm.
      Ama Atatürk bir değerdir.
      Parti meselesi değil.

      Yorumla
  • Bukrel6
    Bukrel6 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 43%
    +1 yıl

    kömür yerine cumhuriyet verdi ondan sevmiyolardir

    3
    0 Yorumla
  • hurkanli
    hurkanli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    Siyasetten hiç haz etmem
    Sevmek zorunda da değilim
    Lakin saygı duyuyor ve attığı adımların yüzde 90 ini destekliyorum.
    Onun döneminde olsaydım yine desteklerdim

    2
    0 Yorumla
  • isimlibiri
    isimlibiri Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    O zaman ya Ataturku iyi tanimamissin ya da Islami kardesim

    3
    2 Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Ne alaka bu yorumun

      Yorumla
    • isimlibiri
      isimlibiri
      +1 yıl

      Ataturk yaptiklarina bakarsan hem islama terstir , sevmeyenler bu ve farkli sebeblerden sevmiyor arastirirsan zaten gorursun kardesim.

      Yorumla
  • kıvırcıkibbne
    kıvırcıkibbne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    sitede ne kadar çok yobaz, popcornoğlu hayranı varmış

    2
    0 Yorumla
  • KötülüğüNYükselişi
    KötülüğüNYükselişi Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Diğer konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Anlamaman normaldir Türkiye deki çoğu insan körü körüne bağlı Mustafa Kemal e
    Kalkıp Mustafa Kemal in kendi yazdığı kitapları okumaz kz düşürücem diye kemalist olur

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İslama ters degildir alkolden öldüğunü dusundugunuz atamız zehirlenerek ölmuş ve bir sahte raporla üzeri kapatılmış mason diyenler var bu da ataturke dusamn olanların oyunu onu sevmememizi saglamaktır amaçları

    0
    0 Yorumla
  • KenNoKage
    KenNoKage Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44 , eic 53%
    +1 yıl

    Herkes sevmek zorunda değil. Eğer siz, Atatürk'ü gerçekten sevseydiniz insanların görüşlerine saygı duyardınız.

    0
    0 Yorumla
  • synbrk
    synbrk Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 673 cevap paylaştı.

    Ben seviyorum ama hz. Muhammed sav varken benim için Atatürk çok iyi bir yerde değil

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Icki icenleri sevmem yoksa atatürkle derdim yok. hi bide kanim isinmiyor ona. babam olsaydi zehirlendim. kusura bakma azıcık açık sözlü yum

    1
    6 Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Yunan boyunduruğu altında mı yaşamak isterdin yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tabi ki

      Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Askerlerimizi şehit etmiş bir ülkenin yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onlar da türkler için diyorlar askerlerimizi öldürdüler. demek ki atatürk denen kişi kötüdür toprak bile kabul etmemis onu. biz mi sevcez

      Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Şaka gibisin gerçekten
      Tarih okumadığın o kadar aşikar ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tarihlik işim yok bn gecmisi sevmem ataturkude sevmem. onu sevenlerde umurumda degil. seversen sev bana ne dimi. bnce sende onu sevmeyenleri rahat birak. herkes kendi işine baksin

      Yorumla
  • umutsuzwaka_
    umutsuzwaka_ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 37%
    +1 yıl

    Gönül der Atatürk sevmeyen uzak dursun benden.❤️❤️❤️

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Atatürk kendi ülkesiyle ilgili din açısından pekte olumlu kararlar vermedi malesef :(

    1
    8 Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      ablacım açıp tarih okudun mu sen? nerden biliyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @filizokumuss Ben burda atıp tutmam görüşümü dile getirdim sadece Atatürk başortüyü yasakladığı dönemleride biliyoruz durup dururken kimse laf söylemez Atatürke.

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      Yok öyle bir şey Atatürk'ün yanında açık saçlı kaç kız vardı. En büyük örneğide kız kardeşidir.

      Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Atatürk başörtüyü yasaklamadı Türk kadını kendi kendini modernleştirdi tarih oku

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      @filizokumuss Ben burda atıp tutmam görüşümü dile getirdim sadece Atatürk başortüyü yasakladığı dönemleride biliyoruz durup dururken kimse laf söylemez Atatürke. diyen sendin ben demedim...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya evimde senin yaşından iki katı tarih kitapları var babam siyasetçi daha ne konuşuyorsun senden daha çok gelmiş görmüş bir insanım yapmayın allah aşkına biz çok iyi biliyoruz..

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      okuyorsunuz ama görmüyorsunuz neyse sizinle daha fazla tartışmayacağım iyi günler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Modernleştirmesinde en büyük payı atatürk oynuyor ama ismet inönüyle ortalığı nasıl karıştırdıklarınıda biliyoruz burda konuşulmaz Herşeyi ithal alır olduk ülkemizde kendi malımızı bulamaz olduk. topraklarımıza bir bak bakalım atatürkten önce ne kadar dev bir ülkeymişiz hepsini tabi sömürdüler yaşasın atatürk saolsun.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Atatürk'e küfür eden biri hapse girerken Allah'a küfür eden birine hiçbir şey yapılmıyor ben de bunu anlamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Hephastus
    Hephastus Takip Et
    Bilge Yaş: 46
    +1 yıl
    Diğer konusunda 346 cevap paylaştı.

    O gerizekalilari normal bir insan anlayamaz boşver bence. Onlari kendileri bile anlayamiyor

    0
    0 Yorumla
  • Smilee35
    Smilee35 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Sevmeyenler, püsküllüyü dinliyorlar

    Atatürkü sevmeyenleri anlamıyorum bir açıklasanıza?
    1
    0 Yorumla
  • AShyGuy
    AShyGuy Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Hacıların hocaların uydurmaları sonucu cahil insanların inandırıldığı bir oyun bu

    0
    0 Yorumla
  • Aydınlı009
    Aydınlı009 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 17,7b cevap paylaştı.

    şapka takmıyorlar diye rizeyi bombalatmış. başka nedenlerde var araştır.

    2
    0 Yorumla
  • Vecihi777
    Vecihi777 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gorus meselesi gunumuzde tayyibi bahceliyi sevmeyen gibi

    0
    0 Yorumla
  • metin4234
    metin4234 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    harf devrimiyle bir halkı bir gecede cahil bırakması

    0
    7 Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Latin harfleri sayesinde halkın okuma yazma oranı yükseldi savaş zamanı bile millet mektepleri açıldı

      Yorumla
    • metin4234
      metin4234
      +1 yıl

      arapça için açılsaydı okullar millet gene okurdu

      Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Uygurca olsaydı da millet okurdu o zaman
      Türklerin dili uygurca göktürkçedir arapça değil

      Yorumla
    • metin4234
      metin4234
      +1 yıl

      temel dilimiz osmanlıcaydı

      Yorumla
    • bengerizekalıkız
      bengerizekalıkız
      +1 yıl

      Osmanlıca yalın bir dil değildir farsça arapça türkçe ve fransızca karışımıdır ama uygurca veya göktürkçeyi ele alacak olursak aynı şeyi söyleyemeyiz aksine o dönemdeki kültürlere bakacak olursak diğer ülkeler etkilendi bizlerden

      Yorumla
    • EncLume
      EncLume
      +1 yıl

      Yalnız osmanlıca dediğin fars alfabesidir.
      Ve her padişahın osmanlıcası farklıdır.
      Harfleri değiştirmişlerdir.
      Osmanlıca mesleğimden dolayı biliyorum.
      şu an gazete basılsa alır okurum.
      Ekstra olarak Fatih osmanlıcasını ayrı kanuni osmanlıcasını ayrı öğreniyorsun
      Ve okuma yazma bilmeyen halk farsça kullanılırkende bilmiyorlardı.
      Bilenler latin alfabesini hemen öğrendiler zaten.
      İşkembeden atmaya gerek yok.
      Osmanlıca bilmeyenlerinde savunması çok komik.
      İstediğiniz şeylerden haberiniz yok...

      Yorumla
    • EncLume
      EncLume
      +1 yıl

      "Bengerizekalıkız" sözüm sana değil.
      Dediğin doğru Fransız kültür etkisi çok fazlaydı.
      Çünkü osmanlının ticareti onların elindeydi.
      İlave olarak.
      Edebi ve tarihi yönden konuşmak isteyen varsa.
      Belgelere dayalı konuşsun.
      Cevabını verelim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    gercek muslumanlar sevmez aldığı kararlar hep dını yok etme amaclı

    6
    12 Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      Katılıyorum +1

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      kusuruma bakma ama senin din diye tutturduklarını da gördük adam fetva verip bizi ingilizlere satmaya çalıştı. Ayrıca Atatürk dini yok etmeye çalışmadı din ile siyaseti ayırmaya çalıştı. Çünkü ilerde fetö gibi dini kullanıp vatan haini olacak insanları önceden tahmin etmişti.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @filizokumuss din bilgin cok zayıf o yuzden yorma kendını sen ataturku sev ben peygamberımı bıraz saygılı olmayı oğrenın herkez sevecek dıye bişey yok

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      @filizokumuss
      Peki Mustafa Kemal in 1918 yılında ( yılı yanlış hatırlamıyorsam ) İngiliz hükümetinden valilik istemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi Onun hakkında bir bilgim olmadığı için yorum yapmayacağım vahdettin ingilizlere bizi sömürün diye belge yolladığını, 3. selimin alevi katliamı yaptığını ki 40.000 insan olduğu söyleniyor , kahramanmaraşlıların camiyi bir silah deposu olarak kullanıp gece alevilerin kapısını işaretleyip sabaha yakın katliam yaptıklarını biliyorum ve o katliamda bir çocuğu canlı canlı yakmışlar. Bunlar belgelerde var, tarihte var. v Madem din vardı Atatürkten öncesinde neredeydiler? Bu katliamlar olurken, çocuklar ölürken neredeydiler? ben burada taraf tutmuyorum. Evet dediğiniz gibi kimse sevmek zorunda da değil sadece bilmeden konuşulması canımı sıkıyor.

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      peygamberden bahseden sensin ama gerçek müslümanlar sevmez diyende sensin. seninkide ayrı ironi...

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      @filizokumuss
      3. Selim hım 🤔 konumuz o mu?
      Mustafa Kemal in materyalist ve ateist olduğu gerçektir kendi yazdıkları ile bu nettir
      Bilgi kirliliği çok olsa da kendi el yazısı onu ele veriyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi mustafa kemalın dedı kımdır madem o kadar cok bılgılısın sulalesı nerden gelmektedır hadı bakalım bayan cok bılmış

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi sadece 3. selime takılamn ilginç. Bunlar sadece basit birer örnekti ki bunlardan çok var. Kısaca siz Atatürk'ü kötülemeyin. iyi günler

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      @filizokumuss
      Konuyu değiştiren , kaçan sesinsin ben kitap okur iken sen aguu diyordun

      Yorumla
    • filizokumuss
      filizokumuss
      +1 yıl

      @KötülüğüNYükselişi okuduğun kitabı bir de inceleseydin keşke belki daha işe yarardı. sadece tek bir noktadan bakmak yerine sorgulayıcı olurdun

      Yorumla
    • KötülüğüNYükselişi
      KötülüğüNYükselişi
      +1 yıl

      @filizokumuss
      :) Heee heee

      Yorumla
  • __SNR__
    __SNR__ Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl

    Ben sevmiyorum.

    7
    0 Yorumla
  • weirder
    weirder Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Diğer konusunda 23,2b cevap paylaştı.

    Cahil cühela insanlar

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    anlamaya çalışmıyorum artık, onları..

    0
    0 Yorumla
  • brunettewoman
    brunettewoman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Atatürk'ü sevmeyen ya akılsızdır ya da cahil

    1
    0 Yorumla
  • atess0
    atess0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tarihini bilmeyen cahil onlar aldırma

    1
    0 Yorumla
  • Joşuha
    Joşuha Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    İslamdan uzaklaşmak...

    0
    0 Yorumla
  • kacak9876
    kacak9876 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben seviyorum aciklayamam o yüzden

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bizde sevenleri anlamıyoruz

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dünyada başka bir kişi daha göster bana kendisi öldükten sonra hakkında koruma kanunu çıkartılmış olan

      Yorumla
  • aLoNeDarK379
    aLoNeDarK379 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 35%
    +1 yıl

    kısaca teröristler.

    0
    0 Yorumla
  • Dilarasena00
    Dilarasena00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çok seviyorum

    0
    0 Yorumla
  • Kederli41
    Kederli41 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Mal lar çünkü

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Anlama boşver

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(24)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Atatürkü sevmeyenleri anlamıyorum bir açıklasanıza?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Atatürkü sevmeyenler niçin sevmiyor? 14 cevap verildi
Atatürkü neden sevmeyenler var? 8 cevap verildi
Atatürk'ü sevmeyenler niye sevmiyor? 34 cevap verildi
Atatürk'ü sevmeyenler neden sevmiyor? 7 cevap verildi
Atatürk'ü sevmeyenler neden sevmiyor? 24 cevap verildi
Atatürk'ü sevmeyenler neden sevmiyor? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨