Kızlar, Kayınım bana farklı gözle mi bakıyor ben mi abartıyorum sizce?

Arkadaşlar esimin erkek kardesi benden küçük son zamanlarda fazla. samimi olduk yanino asiri samimi davenaiyor hergun ariyor mesaj atiyor falan eve gelince rahat davranıyor her giydigim kiyafeti ovuyor yenge yine harikasin falan diyor yani sizce bu normal mi? gece 1 de falan ariyor ustune vazife olmayan seyler soruyor falan sizce esime söyliyim mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben mi abartiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
geçlerde baan dediki abim seni hak etmiyor yenge diye eşimle tartıiştığımız içi normal midir?
Kızlar, Kayınım bana farklı gözle mi bakıyor ben mi abartıyorum sizce?
Cevapla