Pavyonda calısmayı düsünüyorum. Ordaki hayat nasıl? Detayı okur musunuz?

Geçici bir süre icin. Ayrıca tanıdığım veya arkamda duran biri filan da yok bu düsüncedeyim sadece. Tek basına olur mu oralarda? Veya tek basina girilir mi?
Pavyonda calısmayı düsünüyorum. Ordaki hayat nasıl? Detayı okur musunuz?
Cevapla