Vara yoğa “f*ck” çeken asi sinirli elinden sigara, ayağından old school vans düşmeyen serbest serseri stilli bitchesları çekici mi yoksa itici mi bulursunuz🚬🔪☠️?
Bad girl tribinde yaşayan kızlar çekici midir yoksa itici mi?
Benim gözümde ÇÖP bile olamazlar. Çünkü çöp geri dönüştürülerek tekrar bir işe yarar, ama bu tipler hiç bir işe yaramaz. İster kız ister erkek olsun fark etmez, serserileri sevmiyorum. İnsan, karakterini kötülük değil iyilik ekseninde oluşturmalı. Dünya için iyi bir şeyler yapmalı. Hayattan ve her şeyden şikayet eden bu pislik tiplerin dünyaya hiç bir faydası yok.
Kendilerine göre psikolojik açıdan dişli, savunmacı çizgi oluşturduklarını zannediyorlar bu şekilde asi davranarak ama itici bir şekilden öteye gitmiyor maalesef
En İyi Cevaplar