Böyle şeylere inanmam ama bir dilek tuttum ve hemen gerçekleşti kanıtlarıyla yeni erkek arkadaşım :) Evet sizlerin hiç dileği oldu mu , neydi ve gerçekleşti mi hadi dökülünn :D





en son ne zaman dilek tuttum
onu hatırlamıyorum
dogum günümüde kutlamam ama
dileklerinizin daim olmasını diliyorum sizin adınıza
#DengesizBirAdam
Ben dilek tutmam. İstediğim şeyi elde etmek için çabalarım.
Cevap
19Cevap
Benim dileklerim genelde gerçekleşir 😊
Bazen bir palyaço olmak istersin... 🙄
Palyoçonun dileği tutmuş :D
belki o da olabilir :D
Saçmasapan batıl inanç
Dilek saçmalıktır. Kimden dilenecekmişim
Ben senin gibi bir hatun diledim
Çok tuttum, hiçbiri gerçekleşmedi.
inanarak dilemelisin :D
sadece kendi taktigimi soyledim :D
mesaj kutun kapalı ama
yani bu pozlar nie verilir anlamıyorum
Hiç doğum günü pastam olmadı ki
Denedim olmuyor
ne istersem yapıyorum dilekte bulunmama gerek yok
Beşiktaş’ın galip gelmesi için tutarım
Pasta değil portakallar dikkat çektiği için koydun
Yok gerceklesmedi
Keşke gerçekleşsse
Hayır
Göğsünde ne yazıyor
Pasta üflemem yerim
sıra ona da geliyor
😂😂 bu iyidi 😂😂
dimi ya :D
Aynen kafa birisin galiba 😂
bugun neşem yerinde belki de hehe
Neşen bol olsun ozaman 😁
Yok artık çılgın kız
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar