Boy ortalaması 1.61, kilo ortalaması 67 kg kilo olan yurdum kızları neden ankette güzelim demiş?

"Philips’in Küresel Güzellik Endeksi Raporu’na göre Türkiye’de her 10 kadından dokuzu güzel olduğuna inanıyor". Nasıl oluyor bu anlamadım ben. yüzde doksan güzel olan kesim dışarıdaki yüzde 10 üzülmesin diye dışarı çıkmıyor herhalde. Hiçbiryerde göremiyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
neyse inanmakta iyidir. inanadursunlar.
Boy ortalaması 1.61, kilo ortalaması 67 kg kilo olan yurdum kızları neden ankette güzelim demiş?
Cevapla