Teyzem çok iyi bir doktora yaptırmıştı yine de %85 his kaybı olmuş. Ben bir şey hissetmiyorum ama eşim beğeniyor diyor.
Siz yaptırır mıydınız?
ya da
Eşiniz istese izin verir miydiniz?
Siz yaptırır mıydınız?
ya da
Eşiniz istese izin verir miydiniz?
Spor yapmayı denedin mi hiç? Özel antrenmanları var onun biraz sıkılaşır sertleşir ama hacim kazandırabilirsin göğüslerine.
Yaptır güzel görünüyor yani.
pbs.twimg.com/media/C_7J9oDVoAEAaYa.jpg:large
Meme küçültme ameliyatı olsa keşke 😂
Var zaten
Bilmiyorum ama bizim binada yaptırdı bir kadın
Bakmadım ama yaptırdığını söyledi
Cevap
17Cevap
Meme büyütme ameliyatı diyor erkekler cevaplıyor anlamıyorum
Zaten görsel olarak hoş görünüyor. Ellemedik, bilmiyoruz his yapısını.
Sırf görüntü.
Allah'ım ya bu basıl bir lafa kocam zevk alsında ben önemli değilim... keşke beyin nakli faşan yaptırsaydı...
Hissiyat kaybı olacağına küçük kalması daha mantıklı fikrimce
ilk kez duydum his kaybını.. ama çok güzel göründüğü kesin
Kahrolsun sütyenler memelere özgürlük diye bağırmak geldi bir an içimden 😂
Sütyen ne alaka
okşadığımda zevk almıyorsa dişi.
neyleyim büyük memişi.
Hissiz olursun okşayıp emerken
Evet maalesef ama çok güzel gözükür
Kac beden göğüslerin?
Normale yakın ele geliyor ama küçük.. yani çirkin diyemem ama yapılsa daha güzel olur
Zaman zaman geçer gider his kaybı
Teyzem yaptıralı 3 sene falan oldu hala geçmedi
Yoo Osman Oymak’a yaptırdı en iyi estetik cerrahlardan
Senin duymamış olman iyi olmadığı anlamına gelmiyor zaten.. Gayet iyi bir doktordu. Normalde diğer çoğu kişide %100 his kaybı oluyormuş hatta
His kaybı mi 😏 yaptırmam öyleyse
millet açlıktan ölsün kolu bacagı kopan afrinde askerlerimiz olsun bunların derdi meme büyütme... sizi doğuran anneleriniz utanıyor mudur acaba keşke başım ağrısaydı o gece diye
Afrinde ölenler var diyorsun da gelmiş ks de milletin sorularına cevap veriyorsun. Sen ks de dolanarak kaç askeri kurtardın, kaç şehidi döndürdün hayata? Boş yapma sittr gt
Yallah
ben askerliğimi yaptım sen tırnaklarını torpulemekten başka naptın ezo
Hala ne zırvalıyorsun ya uza
Asla izin vermem. Cok sacma buluyorum
esin istiyorsa yaptir tabi
Ben yapdirdm hic ole bise yok daha cok hissediyom
Aaa cidden mi? Hangi doktora yaptırdın yüzde kaç his kaybı oldu?
Hangi hastane de yaptırdınız doktor kimdi?
Bence doğal olsun
%85 kayıp cok muş ya
His yoksa neye yarar
Saçmalık bence doğal olmalı silikonlu memeye hayır
Sen sus
Ya yine mi sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar